سردار باقرزاده: جامعه با بصیرت در فضای هیجانی بازیچه دست دشمنان نمی‌شود

کد خبر: 1195992

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جامعه با بصیرت در مسیر شهدا، هیچ وقت اجازه نمی‌دهند جامعه در فضای هیجانی بازیچه دست دشمنان شود.

سردار باقرزاده: جامعه با بصیرت در فضای هیجانی بازیچه دست دشمنان نمی‌شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جامعه با بصیرت در مسیر شهدا، هیچ وقت اجازه نمی‌دهند جامعه در فضای هیجانی بازیچه دست دشمنان شود.

 سردار سید محمد باقرزاده امشب در مراسم یادبود سردار سپهبد شهید سلیمانی و شهدای امنیت مشهد که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شهدایی که بی‌مهابا به مصاف دشمنان دین خدا، مردم، کشور، انسانیت رفتند خط شکن‌های واقعی بودند.

وی با بیان اینکه شهدا صدق در وفا داشتند و بر پیمان الهی خود تا انتها ایستادند و وفا کردند، گفت: سوال این است این کدام قواعد حکمت‌آموزی است که شهیدان آن را به‌کار گرفته و به این جایگاه رفیع دست پیدا کردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه این گونه جلسات برای ما صرفا یادآوری شهیدان نیست تاکید کرد: نفس حضور ما در این مجالس خودش یک جایگاه معنوی و یک سیر و سلوک معنوی برای ما در این دنیا است.

باقرزاده با بیان اینکه لحظه لحظه حیات ما در کشور و امنیتی که داریم مرهون این جانفشانی‌ها و خونفشانی است گفت: در روزهای آینده ملت ایران با یک خروش ملی صدای انقلاب را به گوش جهان خواهند رساند که ما دست از اسلام، کشور، انقلاب و خط اولیا برنخواهیم داشت و با حضور مجاهدگونه خود تلاش می‌کنند که این را اثبات کنند.

وی تصریح کرد: شخصیتی همانند حاج قاسم و ابومهدی در جهان بشریت نقش بزرگی را ایفا می‌کنند و همانند شعله‌ها و مشعل‌هایی هستند که از دور مشخص هستند و افراد می‌توانند با نور آنها مسیریابی درستی انجام دهند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در روزهای اخیر جلوه‌های بارزی از فداکاری و حق‌شناسی نسبت به ساحت شهیدان و انقلاب توسط مردم انقلابی نشان داده شد، اما 22 بهمن می‌تواند مهر تاییدی بر آن باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در شعاع و جاذبه هدایتی امام(ره) قرار گرفتیم و به آن رشته وسیع و نورانی متصل شویم قطعا خودمان تبدیل به ستاره‌ای در منظومه خورشید امام (ره) تبدیل خواهیم شد.

باقرزاده با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی خود جزیی از منظومه امام خمینی(ره) بود و امام(ره) خود جزیی از کهکشان حسینی است، گفت: این حسینی‌ها هستند که می‌توانند فتنه‌شکنی کنند و وظیفه هدایت‌گری یک جامعه را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه یکی از اشکالات نظام آموزشی کشور این است که به صورت نسنجیده‌ای اندیشه دیگران را پذیرش و منتقل می‌کند، گفت: فرصتی برای اندیشه کردن فراهم نمی‌کنیم و آن نتیجه‌ای که بخشی از نسل جوان ما باید دریافت کند حاصل نمی‌شود، زیرا مسائلی که منتقل می‌شود که جنبه محفوظات ذهنی دارد و فرد مجبور به جذب و انتقالشان می‌شود.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اندیشه کردن و تعقل در زندگی شهدا یکی از ضروری‌ترین کارهایی است که باید در دستورکار نظام آموزشی ما قرار بگیرد.

باقرزاده با تاکید بر اینکه بسیجیان در همه میدان‌ها حاضرند و به دنبال گمشده خود می‌گردند گفت: بسیجیان در مبارزه با کرونا، سیل، زلزله، خدمات گروه‌های جهادی حضور پررنگ دارند و همه به دنبال عنصر مفقوده شهود هستند و می‌خواهند از جنس شهدا شوند و در این راه تردیدی در دل ندارند.

وی با بیان اینکه جامعه با بصیرت، گول هیاهوی ظاهری فضای مجازی و تبلیغات سمی ماهواره‌ای را نمی‌خورند گفت: این جماعت در مسیر شهدا، هیچ وقت اجازه نمی‌دهند جامعه در فضای هیجانی بازیچه دست دشمنان شود.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارکرد های این جوانان عزیز آماده سیر و سلوک در مسیر شهدا همین است که با حضور در میدان سینه سپر کرده و نقش پناهگاه مردم جامعه را ایفا می‌کنند.

وی شهید گونه زندگی کردن و از جنس شهدا بودن را مقدمه شهادت دانست و افزود: اگر از جنس شهدا شدیم طبعا به آنها ملحق خواهیم شد و اینجاست که زندگی حقیقی شهدا برای ما تاحدودی دست یافتنی می‌شود.

باقرزاده با اشاره به تلاش‌های دشمن برای گمراه کردن جامعه گفت: دشمن در تلاش است تا با تضعیف فکر، ایجاد غفلت، متزلزل کردن شعور عمومی و از بین بردن ادراکات درونی مردم آنها را برای دستورپذیری از استکبار جهانی آماده کنند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها