نماینده مجلس: بهتر است برنامه ششم تمدید شود

کد خبر: 1196031

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: فعلاً لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس اعلام وصول نمی‌شود تا تکلیف برنامه مشخص شود، اما بهتر است دولت و مجلس تعامل کنند و برنامه ششم تمدید شود.

نماینده مجلس: بهتر است برنامه ششم تمدید شود

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس، گفت: لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

وی بیان کرد: هیئت رئیسه مجلس هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که چه برنامه‌ای برای بررسی بودجه در مجلس دارد، اما اخیراً سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفته است که تا تکلیف برنامه ۵ ساله توسعه کشور مشخص نشود، لایحه بودجه سال آینده اعلام وصول و بررسی نمی‌شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما یک سال برنامه ششم توسعه را تمدید کردیم و در شرایط فعلی یا باید دوباره برنامه ششم توسعه تمدید شود، یا اینکه باید لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود.

جعفری بروجنی ادامه داد: از آنجایی که لایحه بودجه برشی از برنامه پنج ساله توسعه کشور است، فعلاً لایحه بودجه سال آینده کشور مانده و در مجلس اعلام وصول نشده است تا تکلیف برنامه مشخص شود.

وی تاکید کرد: اعتقاد بنده این است که باید بین مجلس و دولت تعامل شود تا کار کشور پیش برود، به این صورت که یک رأی‌گیری شود و برنامه ششم توسعه چند ماه تمدید شود و در ادامه دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را به مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تصویب بودجه چنددوازدهم برای سال ۱۴۰۲، گفت: بهتر است که بودجه سال آینده چنددوازدهم نباشد و به صورت کامل بررسی و تصویب شود.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها