وزیر آموزش و پرورش: اقدامات ضدانقلاب مصداق دیکتاتوری است

کد خبر: 1196572

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در اتفاقات اخیر نظام سلطه به دنبال منحرف کردن فرزندان ما از مسیر تعلیم و تربیت است، گفت: قطعاً این اقدامات ضد انقلاب مصداق دیکتاتوری است.

وزیر آموزش و پرورش: اقدامات ضدانقلاب مصداق دیکتاتوری است

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: رسانه‌های نظام سلطه در اغتشاشات اخیر از بی‌دفاعی کودکان سوءاستفاده کردند و درصدد این هستند که چارچوب بندی و مدیریت افکار عمومی را در دست بگیرند تا آن‌ها را از مسیر اصلی منحرف کنند.

وی افزود: نظام سلطه بعد از اینکه دید دانش آموزان ما پایه شرکت‌های دانش بنیان اختراعات و قله‌هایی هستند که به آن‌ها رسیده‌ایم، این قشر را مورد هدف قرار داد تا به نحوی از انحا و با لطایف الحیلی که در رسانه‌های امپریالیستی وجود دارد، آن‌ها را از مدرسه باز بدارد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: رسانه‌های ضد انقلاب دانش‌آموزان ما را تحریک می‌کنند که اقداماتی را انجام دهند اما واقعا از همکاران عزیزم و دانش آموزان گرامی و اولیاشان تشکر می‌کنم که زود متوجه این موضوع شدند و با اهتمام ویژه‌تر به فعالیت در نظام تعلیم و تربیت ادامه دادند.

نوری ادامه داد: در تعداد کمی از مدارس و دانش آموزان این اتفاق افتاد اما اولیای گرامی بدانند که نظام سلطه در این جریان به دنبال این است که فرزندان آن‌ها را از هدف اصلی که دانش آموزی و تعلیم و تربیت است، منحرف کند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه قطعاً این اقدامات ضد انقلاب مصداق دیکتاتوری است، تصریح کرد: وقتی شما به یک بی‌دفاع حمله می‌کنید، این یک دیکتاتوری و ظلم است که در مجامع جهانی و تمام کشورهای دنیا این ظلم نهی شده ولی با این وجود نظام سلطه بر علیه کشورهایی که خواهان استقلال هستند و نمی‌خواهند زیر بار سلطه روند از جمله جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور شاخص، این دیکتاتوری را اعمال می‌کند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها