توئیت نعیم قاسم پس از بازگشت خود از ایران / اوضاع ایران خوب است

کد خبر: 1197314

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن اشاره به بازگشت خود از تهران اعلام کرد که از اوضاع ایران اطمینان حاصل کردم.

توئیت نعیم قاسم پس از بازگشت خود از ایران / اوضاع ایران خوب است

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در صفحه توییتر خود نوشت که از ایران بازگشتم و از پایداری و ثبات این کشور بعد از اغتشاشات اخیر مطمئن شدم.

وی نوشت که آمریکا و هم پیمانان آن با تجاوزهای رسانه ای و سیاسی و تروریستی به ایران آرزوهای بزرگی در سر داشتند اما آن ها شکست خوردند و اکنون زندگی در ایران طبیعی است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که ایران به پیشرفت خود ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، شیخ نعیم قاسم اخیرا به ایران آمد و با علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل دیدار و گفت وگو کرد.

علی اکبر ولایتی در دیدار با معاون دبیر کل حزب الله لبنان  در خصوص موضوعات منطقه ای و مسائل بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ولایتی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به پیروزی های جبهه مقاومت و از جمله دستاوردهای حزب الله لبنان به ویژه در ارتباط با  ترسیم مرزهای دریایی اشاره کرد و گفت: این پیروزی افتخار آمیز بود و حرکتی که دبیر کل حزب‌الله انجام داد بی نظیر است و موجب گردید توطئه شوم اسرائیل و آمریکا بار دیگر شکست بخورد.

شیخ نعیم قاسم نیز ضمن ابلاغ سلام گرم سیدحسن نصرالله خدمت مقام معظم رهبری ، از دیدار با دکتر ولایتی ابراز خرسندی کرد و مطالبی در خصوص موضوعات منطقه ای، تحولات لبنان و پیروزی های جبهه مقاومت  ارائه کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها