قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در صحن مجلس

کد خبر: 1197442

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از قرائت گزارش طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: در صورت رأی صحن علنی مجلس، این گزارش جهت رسیدگی به قوه قضاییه ارجاع می‌‎شود.

قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در صحن مجلس

احمد نادری با اشاره به نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور که سال گذشته در صحن علنی مجلس رأی بالایی آورد، کلید خورد و تیم‌های تخصصی ما با استقرار در سازمان سنجش کار خود را آغاز کردند و گزارشی از این تفحص به کمیسیون آموزش ارائه شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: گزارش تفحص از سازمان سنجش با حضور ریاست سابق قرائت و ایشان نیز دفاعیات خود را ارائه کردند و در نهایت رأی‌گیری این مهم برای ارجاع گزارش به صحن امروز در کمیسیون آموزش انجام که با رأی مثبت اعضای کمیسیون آموزش همراه شد.

وی تصریح کرد: در صورت رأی صحن علنی مجلس، گزارش به قوه قضاییه ارسال و در مرجع قضایی نسبت به این گزارش تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: بخش‌هایی از این گزارش که امکان قرائت در صحن مجلس دارد، قرائت خواهد شد و موارد دیگر نیز در صورت صلاحدید نمایندگان به قوه قضاییه ارجاع می‌‎شود./خانه ملت 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها