آقای روحانی! مردم شاهکار‌های شما را از یاد نمی‌برند

کد خبر: 1197517

آقای روحانی با وجود کارنامه پر خسارتش، خیال می‌کند که مردم ضعف حافظه دارند و سوء مدیریت وی را فراموش کرده‌اند.

آقای روحانی! مردم شاهکار‌های شما را از یاد نمی‌برند

آقای روحانی با وجود کارنامه پر خسارتش، خیال می‌کند که مردم ضعف حافظه دارند و سوء مدیریت وی را فراموش کرده‌اند.

وبسایت الف با اشاره به اظهارات چندی قبل حسن روحانی نوشت: عملکرد وی در جایگاه ریاست‌جمهوری اظهر من‌الشمس است و نیاز چندانی به واکاوی ندارد؛ سقوطی تاریخی در همه ابعاد؛ به نحوی که تا سال‌ها ایران باید تاوان حضور او و دولتش را پس بدهد.  اما یکی از اصلی‌ترین مسببین  وضعیت امروز در جایگاه مدعی نشسته و لباس توصیه به تن کرده است.

نقد روحانی و دولتش واجب است، اما قبل از ورود به آن، باید به  جریانی خرده گرفت که بدون بازخواست از او و خسارتهایی که دولتش خلق کرد،‌ اجازه سم‌پاشی در جامعه را می‌دهد. باید تیغ نقد را به صورت رسانه‌هایی کشید که نقشی جز بوقچی برای سیاسیون ندارند و بدون در نظرگرفتن منفعت ملت و جامعه، صبح تا شب برای او و دولتش رپرتاژ می‌روند!

امروز که روحانی فیگورهای زیبا گرفته و توصیه‌های اخلاقی زیباتری می‌کند و راه برون‌رفت ارائه می‌دهد، به یاد بیاورد که چه کار کرد و چه

بر جای گذاشت. نه کلان‌ایده برجامش گره از کار کشور باز کرد و نه توصیه امروزش به احیای آن چاره‌کار است؛ اگر خوشبین باشیم و همین برجام را یکی از عوامل افتادن کشور در چاله ندانیم!

فراموش نکردیم که او و دولتش از تامین برق کشور عاجز بودند. صف‌های گوشت و مرغ و روغن را که نمی‌توان از یاد برد، می‌توان؟ ۷۰۰ کشته کرونایی در روز را چه؟ این آمار برای به‌ زمین‌انداختن کاسه‌ افلاس و دریافت فایزر و مدرنا کافی نبود؟ اوج شاهکارهایش را به یاد بیاوریم؛ آبان‌ ۹۸ و سه برابر کردن قیمت بنزین؛ ذبح‌ فقرا و خنده گستاخانه‌ای که نمایان کرد؛ خنده‌ای که از اعماق وجودش بود، چون او و دولتش نسبتی با مستضعفان نداشتند. برای او اجرای سیاست‌های دیکته‌شده جهانی اهمیت داشت و دارد؛ عمل به منویات صندوق بین‌المللی پول و بانک‌جهانی؛ به هر قیمت ممکن!

روحانی متهم است و اتهاماتش واضح و برای اثبات این اتهام، هزاران کلمه می‌توان نوشت. او زودتر از آنچه انتظار می‌رفت وارد میدان شده؛ آتش التهابات خیابانی فروکش کرده و حالا برای نقش‌آفرینی مجدد‌، ردا را پوشیده؛ آن هم با مصادره برخی مطالبات و دوگانه‌‌سازی و تاکید غیرمستقیم بر خود و جریان‌ نزدیک به خود. خروجی اظهارات او یک جمله است؛ «اگر ما نباشیم بحران ایجاد می‌شود»!/کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها