شریعتمداری:  انگلیس با فراخواندن سفیرش ثابت کرد که اکبری جاسوس بوده است

کد خبر: 1199456

مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: انگلیس حق دارد از اعدام اکبری ناراحت باشد برای اینکه سیستم عصبی جاسوسی‌اش بهم ریخته است و دیگر اینکه حلقه‌های دورنی‌اش را از دست داده است.

 شریعتمداری:  انگلیس با فراخواندن سفیرش ثابت کرد که اکبری جاسوس بوده است

مدیر مسوول روزنامه کیهان گفت: انگلیس حق دارد از اعدام اکبری ناراحت باشد برای اینکه سیستم عصبی جاسوسی‌اش بهم ریخته است و دیگر اینکه حلقه‌های دورنی‌اش را از دست داده است.

حسین شریعتمداری مدیر مسوول روزنامه کیهان در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما درباره دشمنی نظام سلطه با نظام اسلامی گفت: داستان ما با غرب و نظام سلطه از زمانی شروع شد که اسلام بر کرسی حاکمیت نشست. چون این مسئله موجودیت غرب را به چالش کشید و درگیری با ما نظام سلطه هم آغاز شد و این درگیری تا زمانی ادامه خواهد داشت که ما دست اسلام ناب در حاکمیت برداریم یا نظام سلطه از خوی سلطه گری خود کنار بکشد.

وی افزود: درگیری ما با نظام سلطه که انگلیس هم از نوچه های آن است، درگیری ماهوی است، البته میدان های درگیری تغییراتی کرده اما این درگیری همواره وجود داشته است.

 انگلیس با فراخواندن سفیرش ثابت کرد که اکبری جاسوس بوده است

شریعتمداری در ادامه درباره عصبانیت انگلیس از اعدام اکبری گفت: اکبری هم جاسوس بود و هم نفوذی و مدارک موجود آن را به خوبی نشان می دهد. اینکه دولت انگلیس سفیرش را فرامی خواند، ثابت می کند که اکبری جاسوس بوده است.

وی تصریح کرد: اکبری 7 سال در حال جاسوسی بود و در عین حال نفوذی هم بود. خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما تا کنون در برابر نفوذی ها و جاسوس ها خوب عمل کرده است.

شریعتمداری اضافه کرد: نفوذ آقای اکبری از نوع نفوذ خطرناک بود، یعنی سعی می کرد وارد کانونهای مشاوره و تصمیم ساز و سیاست پرداز شود و دیدگاهای خود را ارائه کند. این دست نفوذی ها چون می خواهند وارد ساختار شوند، مجبورند برخی دیدگاهایش را به زبان بیاورند و وقتی این کار را می کنند قابل شناسایی هستند.

وی گفت: اکبری دقیقا مواضع دشمن را از طریق مشاوره هایی که می داد پیگیری می کرد. برای نمونه درباره CFT می گوید اگر نپذیریم نمی توانیم حلقه جهانی شویم. این در حالی بود که آقای ظریف در مجلس گفت نه من نه آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور نمی توانیم تظمینی بدهیم که با پذریش CFT دیگر مشکلی برای ما پیش نمی آید.

انگلیس حق دارد از اعدام اکبری ناراحت باشد

مدیر مسوول رونامه کیهان  در بخش دیگری درباره عصبانیت انگلیس از اعدام اکبری تاکید کرد: انگلیس حق دارد از اعدام اکبری ناراحت باشد برای اینکه سیستم عصبی جاسوسی‌اش بهم ریخته است و دیگر اینکه حلقه های دورنی اش را از دست داده است.

وی گفت: اکبری اطلاعات زیادی داشت. در بحث شهادت شهید فخری زاده خودش می گوید اولین اطلاعات را من دادم. انگلیس می داند سرنخ هایش را از دست داده است برای همین حق دارد عصبانی باشد.

شریعتمداری افزود: دستیگری اکبری ضربه بسیار هولناکی برای غرب بود و انگلیس در ماجرای اکبری دست پیش را گرفته پس نیفتد.

جنجال آفرینی های امروز غرب به خاطر شکستی است که در اغتشاشات خوردند

وی درباره جنجال آفرینی برخی کشورهای اروپایی گفت: اغتشاشات واقعا شکست خورد. در سفر خاورمیانه ای بایدن، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دو هفته قبل از اغتشاشات می گوید به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید درباره برجام عجله نکنید، دو هفته صبر کنید بعد می بینید ایران با عجله به وین ( محل مذاکرات) می آید.

شریعتمداری ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اینها در اغتشاشات خیلی برنامه حساب شده بود اما روی محاسبات خود اشتباه کردند، جنجال آفرینی های امروز غرب به خاطر شکستی است که در اغتشاشات خوردند. امروز آنها مانند نارنجک دودزا عمل می کنند، یعنی کاری نمی توانند کنند و فقط اذهان را منحرف می کنند. به نظر من نباید در مقابل اینها کوتاه آمد./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها