پاکستان: متعهد به مراقبت از مرزهای خود با ایران هستیم

کد خبر: 1199751

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با تاکید بر اهمیت روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران گفت: کانال‌های ارتباطی میان دو کشور فعال است و ما اجازه نمی‌دهیم از قلمروی پاکستان علیه ایران استفاده شود.

پاکستان: متعهد به مراقبت از مرزهای خود با ایران هستیم

خانم «ممتاز زهرا» امروز (پنجشنبه) طی کنفرانس خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد طی پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درخصوص مطالبه تهران از اسلام‌آباد برای تقویت امنیت مرزهای خود با ایران گفت: پاکستان متعهد است که خاک این کشور برای حملات مرزی و تردد عناصر تروریستی علیه ایران استفاده نشود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اظهار داشت: ایران و پاکستان کشورهای دوست و همسایه یکدیگر هستند و ما از سازوکارهای لازم برای ارتباط و پیگیری مسائل برخوردار هستیم و انتظار داریم تا از قلمروی کشور همسایه علیه پاکستان استفاده نشود.

وی گفت: کانال‌های ارتباطی ما با تهران برقرار و فعال است و درخصوص حمله اخیر به نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت بلوچستان جزئیات در اختیار مسوولان ایران ارائه شده است.

گفتنی است، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان روز گذشته طی پیامی جان باختن ۴ نظامی پاکستان درپی حمله تروریستی در ایالت بلوچستان را محکوم و گفت: تروریسم درد مشترک ایران و پاکستان است.

بخش دیپلماسی عمومی و مطبوعاتی سفارت ایران در اسلام‌آباد تاکید کرد که تروریسم درد مشترک ۲ کشور و هر دو همسایه قربانی این پدیده شوم هستند.

ارتش پاکستان روز گذشته اعلام کرد: درپی حمله عناصر تروریستی به کاروان نیروهای امنیتی این کشور در حوالی منطقه "پنجگور" واقع در ایالت بلوچستان ۴ نظامی پاکستان کشته شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها