موسوی: انصاف نیست طرح تعدادی از نمایندگان را طرح مصوب مجلس بدانیم

کد خبر: 1201734

سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسهٔ مجلس: خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه مجلس شورای اسلامی طرحی در دستور کار دارد تا برای افراد مشهور به دلیل اظهارنظر پیش از اعلام موضع مقامات رسمی مجازات در نظر گرفته شود. این امر روشن است که در اغتشاشات اخیر بسیاری از افراد با دروغ‌های خود باعث تشویش اذهان عمومی شدند و بر آتش آشوب بنزین ریختند، اما اینکه آیا درزمینهٔ برخورد قانونی با این افراد کمبود قانون وجود دارد مسئله‌ای است که باید دستگاه قضایی نظر دهد.

موسوی: انصاف نیست طرح تعدادی از نمایندگان را طرح مصوب مجلس بدانیم

 سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت‌رئیسهٔ مجلس: خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه مجلس شورای اسلامی طرحی در دستور کار دارد تا برای افراد مشهور به دلیل اظهارنظر پیش از اعلام موضع مقامات رسمی مجازات در نظر گرفته شود. این امر روشن است که در اغتشاشات اخیر بسیاری از افراد با دروغ‌های خود باعث تشویش اذهان عمومی شدند و بر آتش آشوب بنزین ریختند، اما اینکه آیا درزمینهٔ برخورد قانونی با این افراد کمبود قانون وجود دارد مسئله‌ای است که باید دستگاه قضایی  نظر دهد.

بین طرح‌هایی که نمایندگان پیشنهاد می‌دهند تا نهایی‌شدن آن‌ها در مجلس فاصله زیاد است و احتمال منتفی‌شدن یا تفاوت اساسی کردن بسیار زیاد است و نباید نظر چند نماینده و حتی نظر کمیسیون را به‌عنوان نظر مجلس اعلام کرد. نظر مجلس فقط بعد از تصویب اکثریت نمایندگان در صحن مشخص می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها