گفت‌وگوی «فردا» با محمدعلی پورمختار

سوپرانقلابی‌ها دلسوز نظام نیستند، فقط ادا درمی‌آورند

کد خبر: 1201980

یک فعال و تحلیلگر سیاسی گفت: برخی افراد با وجود ادعای غلیط در ولایتمداری، صرفا دیدگاه های خودشان را مبنا قرار دادند، به عبارت دیگر این افراد در عمل توجهی به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب ندارند بنابراین ما آنها را انقلابی و دلسوز نظام نمی دانیم.

سوپرانقلابی‌ها دلسوز نظام نیستند، فقط ادا درمی‌آورند

گروه سیاسی فردا: آسیب هایی که سوپرانقلابی ها به مفاهیم انقلابی در طول 44 سال اخیر زدند در بعضی حوزه ها جبران ناپذیر است. امروز نیز با وجودی که کشور برای گذر از گردنه سخت فشارهای سنگین نظام سلطه نیاز به وحدت و اتحاد دارد، سوپرانقلابی‌ها به هر بهانه ای و در هر موضوعی تلاش دارند در جامعه دوقطبی ایجاد کنند.

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تلاش سوپرانقلابی ها برای ایجاد دوقطبی‌های موضوعی در جامعه گفت: برای قضاوت درباره نوع رفتار افراد سوپرانقلابی نیازمند یکسری مبانی و معیارها هستیم، بر این اساس معتقدم باید تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره موضوعات مختلف ملاک قضاوت باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها به لزوم جذب حداکثری تأکید داشتند، حتی در همین قضایای اخیر ایشان به مسئولان ذی ربط رهنمود دادند که با فریب خوردگان، کسانی که عناد ندارند و حتی خانم های بدحجاب نحوه برخورد باید متفاوت باشد اما این روزها شاهد هستیم برخی افراد با وجود ادعای غلیط در ولایتمداری، صرفا دیدگاه های خودشان را مبنا قرار دادند، به عبارت دیگر این افراد در عمل توجهی به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب ندارند بنابراین ما آنها را انقلابی و دلسوز نظام نمی دانیم.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: افراد خودمحور پندار با رفتارهای غلط شان هم موجب دفع حداکثری می شوند و دیدگاه نسل جوان را به انقلاب و ارزش های انقلابی عوض می کنند. معتقدم رفتارهای آنها نه برای جذب بلکه صرفا برای طرح نام خود و جلب توجه ها چنین مباحثی را مطرح می کنند. این افراد باید در درجه اول تذکر بگیرند، چراکه روش شان نادرست و انحرافی است چون اقدامات و رفتارشان برای حفظ انقلاب و نظام بی فایده و مضر است.

وی با بیان اینکه نتیجه کارهای این افراد در جامعه موجب تفرقه و دوری می شود بنابراین یا باید متنبه شوند و تغییر روش دهند یا باید جلوی آنها گرفته شود. شاید این افراد به ظاهر وفادار به نظام هستند اما حتی اگر از سوی جریانی هم حمایت می شوند نباید از کارها و اقدامات مضرشان به راحتی عبور شود بلکه برعکس باید طوری مورد نقد قرار گیرند که متوجه شوند انقلاب تنها متعلق به آنها نیست.

پورمختار با بیان اینکه انقلاب متعلق به کل مردم است، گفت: مردم هستند که ضمن حمایت عملی از انقلاب، با حضور در پای صندوق های رأی و راهپیمایی ها همواره نشان دادند در مسیر حفظ کشور و نظام محکم و استوار هستند. گرچه جامعه از این افراد دور شده و کمتر به آنها توجه می کند اما آنها برای آنکه همچنان مورد توجه باشند هر از گاهی صحبت های خاصی می کنند که نام شان نزد افکارعموی مطرح شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها