نبویان: مشکل اصلی آمریکا با اصل اسلام است

کد خبر: 1202593

عضو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن در فتنه اخیر هر آنچه داشن را به میدان آورد، گفت: دشمن برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای شکست جمهوری اسلامی داشته است ولی هر نوبت در به ویژه در فتنه اخیر مقابل توکل و ایمان ملت ایران شکست خورده است.

نبویان: مشکل اصلی آمریکا با اصل اسلام است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان چهارشنبه شب در نخستین شب جشن انقلاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک مهدیه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را در اغتشاشات اخیر به کار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها کشور در این فتنه مقابل جمهوری اسلامی قرار داشتند، مطرح کرد: فراخوان سفرا، قطع ‌نامه‌های متعدد، اخراج از کمیسیون مقام زن و ... ازجمله اقداماتی است که این کشورها در مقابل جمهوری اسلامی انجام داده‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در این فتنه از داخل کشور نیز یار گیری کرده بود، عنوان کرد: این یارگیری‌ها از میان برخی از دانشجویان، دانش آموزان، اساتید و اقشار مختلف جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از دستگیر شدگان انگیزه مشکلات اقتصادی برای اغتشاشات را بیان نکرده‌اند، خاطرنشان کرد:  مردم ایران درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما این افراد و اغتشاشگران نمایندگان مردم نبودند.

نبویان با بیان اینکه منشا این فتنه در خارج از کشور بوده است، تصریح کرد: مشکل اصلی آمریکا با اصل اسلام است چراکه در فتنه‌های مختلف قرآن و پرچم سیدالشهدا(ع) را به آتش کشیده‌اند.

وی از این شبهه که چرا ایران اینترنشان سعودی که در یک کشور مسلمان است از این فتنه‌ها حمایت می‌کند یاد کرد و گفت: امام خمینی(ره) به این شبهه با جمله "دو نوع اسلام داریم، یک اسلام آمریکایی و یک اسلام ناب محمدی(ص)" پاسخ داده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم، یادآور شد: خداوند در قرآن کریم بارها به مبارزه با کفار تاکید کرده است در نتیجه مسلمان واقعی همواره ندای مرگ بر آمریکا را سر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دلار خود را نرخ واحد تجارت دنیا قرار داده است، بیان کرد: این موضوع موجب شده است تا به دلیل تحریم آمریکا در حوزه صادرات نتوانیم حتی پول صادرات را از کشورهای همسایه بگیریم.

نبویان افزود: در کل دنیا کم‌تر از 10 کشور وجود دارند که گاو شیرده آمریکا نباشند و این موضوع بارها در اتفاقات مختلف به اثبات رسیده است.

وی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای مختلف یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی به اهداف خود رسیده است چراکه یکی از شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی "استقلال" بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در 237 مورد در جهان کودتا و دخالت جنگی داشته است، ابراز کرد: چنین کشوری بارها و بارها در مقابل ملت ایران شکست خورده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پیروزی انقلاب اسلامی، واقعه طبس، جنگ تحمیلی و ... اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پارامتر جدیدی‌ به محاسبات سیاسی و نظامی دنیا اضافه کرده است، اظهار داشت: این پارامتر توکل به خداوند متعال است چراکه خداوند در قرآن کریم وعده است که اگر مسلمانان به خداوند توکل داشته باشند بر همه پیروز خواهند شد.

نبویان با بیان اینکه آمریکا تمام بندرها و کشتی‌های جمهوری اسلامی را تحریم کرده است، عنوان کرد: در حوزه هواپیمایی نیز هیچ کشوری اجازه فروش و اجاره هواپیما به ایران را ندارد.

وی ادامه داد: دشمن برنامه‌ریزی‌های بسیاری برای شکست جمهوری اسلامی داشته است ولی هر نوبت در مقابل توکل و ایمان ملت ایران شکست خورده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به تمام شعارهای خود عمل کرده است، مطرح کرد: شعار جمهوریت، استقلال، آزادی در کشور کاملا محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ملاک اسلامیت این انقلاب شخص مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: تمام حملات آمریکا و غرب چیزی جز شکست‌های پی در پی نخواهد بود.

نبویان دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدنظر قرار داد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه آب‌رسانی و برق‌رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در اوج است، تصریح کرد: دشمن در ابعاد مختلف از جمهوری اسلامی شکست خورده است و در منطقه اتفاقی بدون نظر جمهوری اسلامی رخ نخواهد داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درآمد یک ماهه فروش نفت عربستان برابر با فروش یک سال نفت ایران است، یادآور شد: اما در چنین فضایی رشد علمی، پزشکی، آموزشی، زیرساختی و ... در جمهوری اسلامی با هیچ‌کدام از کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با قدرت پیش می‌رود، ابراز کرد: البته مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد که باید با اهتمام بیش‌تر رفع شود.

نبویان در پایان تاکید کرد: دشمن پیشرفت و حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را متوجه شده است و تمام دشمنی‌ها و فتنه‌هایی که رخ می‌دهد نیز به همین دلیل است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها