دکه/ بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور

روحانی از مقصران پسرفت اقتصادی دهه 90

کد خبر: 1202608

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

روحانی از مقصران پسرفت اقتصادی دهه 90

گروه سیاست سایت فردا: در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور پرداخته می‌شود.

کیهان: روحانی از مقصران اصلی پسرفت اقتصادی در دهه 90 است

حسن روحانی در اظهارات اخیرش ضمن انتقاد از شرایط کشور، گفته مسئولان باید بدانند نارضایتی‌ها باید چاره‌جویی شود و ریشه‌یابی اعتراضات و پاسخگویی به مردم وظیفه مهم مسئولان است.

کیهان در واکنش به اظهارات وی نوشته: اظهارات آقای روحانی هرچند در کلیات درست است، اما عملکرد شخص وی و برخی اعضای موثر دولتش، از علل اصلی نارضایتی مردم است که متاسفانه همواره از سوی این طیف انکار شد و نتیجه آن، سرخوردگی بخشی از مردم و کاهش میل مشارکت در انتخابات بود و این در حالی است که هم در انتخابات مجلس قبلی و هم انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، مدعیان اعتدال و اصلاحات به جای یک لیست، سه لیست برای انتخابات مجلس ارائه کرده بودند و در انتخابات ریاست جمهوری نیز دو نامزد داشتند و 16 حزب اصلاح‌طلب به علاوه خاتمی از وی حمایت کردند.

عملکرد اقتصادی به‌شدت مخرب و ناکارآمد این طیف موجب شد که محبوبیت روحانی در سال پایانی ریاست جمهوری به شش درصد برسد.

آقای روحانی در این میان، از متهمان و مقصران اصلی پسرفت اقتصادی کشور در دهه 90 است و به‌نظر می‌رسد با برخی اظهارات نظیر سخنان اخیر، بیشتر فرافکنی و فرار به جلو می‌کند.

خراسان: بازگشت اینستاگرام ؛ شاید هرگز!/ وعده عادی شدن اینترنت در «حرف» باقی ماند

با وجود آنکه هفته‌ها از پایان ناآرامی‌ها می‌گذرد اما اظهارنظرهای مسئولان دولتی بیانگر تداوم محدودیت‌های اینترنتی و حتی همیشگی بودن انسدادهاست.

روزنامه خراسان در این ارتباط نوشته: بیش از یک ماه است که کشور در شرایط عادی است و بنابر آن چه مسئولان اعلام می کردند که در صورت عادی شدن وضعیت، شرایط اینترنت متفاوت خواهد شد، اما همچنان این وعده در مقام یک «حرف» باقی مانده و چه بسا سخت تر و پیچیده تر نیز شده است.

با این که پیش از این رفع محدودیت از پلتفرم های پرکاربرد به عادی شدن شرایط منوط بود، اظهارنظر وزیر ارتباطات چندان امیدوارکننده نبود.

فیلترینگ نارضایتی ایجاد کرده است و می کند.

با خسارت پدید آمده و میل به افزایش مهاجرت فعالان اقتصاد دیجیتال چه باید کرد؟

آیا پلتفرم های خارجی در تمام کشورها نماینده و دفتر دارند؟ و اگر دارند، شرایط همه آن کشورها همچون شرایط ما در عرصه بین المللی است؟ برای نمونه شرایط اقتصادی کشورهایی همچون سنگاپور یا امارات و... که پلتفرمی همچون اینستاگرام در آن ها نمایندگی دارد، همچون اقتصاد ماست؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها