بازدید سرلشکر موسوی از پروژه مسکونی شهید سلیمانی قم

کد خبر: 1202909

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی در شهر قم بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید سرلشکر موسوی از پروژه مسکونی شهید سلیمانی قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز شنبه در بازید سرزده از پروژه مسکونی شهید سلیمانی شهر قم، برای رفع موانع و پیشرفت سریع کار دستورات لازم را صادر و بر اهمیت خانه‌دار کردن کارکنان قبل از رسیدن به سن بازنشستگی تأکید کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین از پروژه زیارتی، فرهنگی و آموزشی بصیرت که برای استفاده خانواده کارکنان ارتش در حال احداث است، بازدید کرد. این مجموعه ۱۴ درصد پیشرفت دارد.

مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش در این بازدید گزارشی از روند ساخت خانه‌های سازمانی ارائه و اظهار امیدواری کرد که در نیمه شعبان تعدادی از پروژه‌های مسکن سازمانی به بهره برداران تحویل شود.

ساخت مجموعه سپهبد سلیمانی قم از مهرماه ۱۴۰۱ شروع شده و به تعداد ۳۸۴ واحد برای واگذاری منزل شخصی به کارکنان ارتش در حال اجراست و تاکنون بیش از ۱۲ درصد پیشرفت داشته است.

ارتش برای خانه دار کردن کارکنان بیش از ۶۰هزار واحد مسکونی در دست اجرا دارد که مجوعه شهید سپهبد سلیمانی یکی از آنها است. ساخت خانه سازمانی و منزل شخصی در سال‌های اخیر در اواویت اول بخش معیشت کارکنان ارتش قرار گرفته است که تحویل چندین هزار منزل شخصی و سازمانی در طول این مدت بخشی از این فعالیت‌هاست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها