وزیر دفاع کشور: با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم

کد خبر: 1203795

بندرعباس - وزیر دفاع از تجهیز نیروهای مسلح ایران ‌به ‌پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی خبر داد و گفت: با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم.

وزیر دفاع کشور: با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در مراسم الحاق شناورهای تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی طی سخنانی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی امنیت کشور درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثار، مجاهدت و تلاش همه رزمندگان و نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: امروز به همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی تجهیزند که هر کدام از آنها در نوع خود دارای ویژگی‌های ممتازی است.

امیر آشتیانی ادامه داد: ایران اسلامی توانسته با تکیه بر توان داخلی بر قله‌های عزت و افتخار بایستد، دشمنان نیز در عجز و ناتوانی هستند و با بحران‌های زیادی در حوزه اقتصاد و سیاست مواجه‌اند و با اتهامات دروغین به جمهوری اسلامی می‌خواهند وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما با کشورهای مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است گفت: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم، دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی کردند، اما شکست خوردند و تمام ترفندهای آنان به ضرر خودشان تمام شد.

وی ادامه داد: ما در وزارت دفاع و پشتیبانی ماموریت تسلیح و تجهیز نیروهای مسلح و قدرت منطقه‌ای خودمان را داریم، سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز 70 فروند تندرو به ناوگان فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

وی ادامه داد: این اقدامات در جهت تقویت تولید ملی، اشتغال‌آفرینی و امیدآفرینی اقداماتی است که فراجا دنبال می‌کند، با این الحاق قدرت مانور در دریا و توان رزم فراجا افزایش می‌باید، همه پیشرفت‌ها در مجموعه وزارت دفاع در سه عامل است اول مطالبات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و هدایت و منویات ایشان که وزارت دفاع را به سمت اعتماد بنفس و خود باوری سوق می‌دهند.

وی ادامه داد: دومین عامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باعث شد دست اجانب و سلطه‌گران کوتاه شود و فضا برای خودباوری و کار باز شود و سومین عامل همت، عزم و اراده متخصصان و ابتکارات آنها در تولید محصولات است که کارهای بزرگی انجام دادند و ادامه خواهد یافت، از همه تشکر میکنم و در مسیر ارتقای توان نیروهای مسلح وزارت دفاع محکم عمل کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها