مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان تهران

کد خبر: 1203999

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان تهران را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های استان تهران

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه و همزمان با قرار گرفتن در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم ایران اسلامی در ۴۴ سال گذشته نشان داده اند که همیشه پای انقلاب و نهالی که خودشان در ۲۲ بهمن سال ۵۷ کاشتند و آن را به درختی تنومند تبدیل کردند، ایستاده اند.

وی افزود: دشمنان در چند ماه گذشته با تحمیل جنگ‌های ترکیبی جدید، فکر کردند مردم این سرزمین خصوصاً جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی را در پازل نقشه‌های خود همراه ساخته اند اما وقتی نیت شومشان برای همگان عیان شد بار دیگر مشت محکمی را از ملت ایران دریافت کردند تا بدانند علیرغم مشکلاتی که این مردم در سرراه خود می بییند اما ذره‌ای از عشق و علاقه به انقلاب و رهبرشان کم نشده است.

محمودی حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را تجدید میثاق با انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و خون مطهر شهدا دانست و بیان داشت: امسال ۴۰ مرکز شهرستان، بخش و شهر استان تهران، راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و برای اولین بار در شهرستان‌های ورامین و پیشوا، راهپیمایی روستایی برگزار خواهد شد. محمودی گفت: در شهرستان ورامین برای اولین بار، راهپیمایی عشایر شهرستان در روستای سلمان آباد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: اقدامات متنوعی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان‌های استان تهران انجام خواهد گرفت که از جمله می‌توان به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، ورزشی، پزشکی، هنری و پذیرایی، حضور روحانیون برای پاسخگویی به شبهات، اجرای باستانی کاران و گروه‌های سرود، استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده، همچنین به کودکان حاضر در راهپیمایی، علاوه بر برپایی میز نقاشی و کاردستی هدیه داده خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵ شهرستان استان تهران را به شرح زیر اعلام کرد: در ورامین با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار سپهر معاون وزیر کشور این راهپیمایی از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) و سپس مسجد جامع تاریخی ورامین انجام می‌شود.

وی افزود: حجت الاسلام علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران سخنران مراسم قرچک خواهد بود و راهپیمایی از میدان امام تا مصلای نماز جمعه انجام می‌شود.

محمودی از سخنرانی مصطفی برزکار معاون سیاسی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهریار و طی مسیر راهپیمایی از مقابل مصلای نماز جمعه در خیابان انقلاب اسلامی به سوی امامزاده اسماعیل شهریار خبر داد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص مسیر و سخنرانان دیگر شهرستان‌های استان تهران عنوان داشت: راهپیمایی پاکدشت از میدان آزادگان، خیابان مطهری، میدان ساعت، خیابان قمی جنوبی، بلوار شهدای رحیمی، میدان معلم، راهپیمایی دماوند با سخنرانی حجت الاسلام مشهدی آقایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و طی مسیر از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نمازجمعه، راهپیمایی بهارستان در مسیر از فلکه دوم گلستان به سمت ابتدای گلستان با سخنرانی سردار اهوازیان، در نسیم شهر از میدان شهید رجایی تا مقابل شهرداری با سخنرانی امیر نجفی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

محمودی افزود: راهپیمایی در رباط کریم از چهارراه دادگستری تا میدان معلم- خیابان مصلی با سخنرانی آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، در پردیس در مسیر از میدان عدالت تا میدان امام رضا (ع)، راهپیمایی در ملارد از ابتدای بلوار غدیر به سمت بازی نو، پیشوا طی مسیر از مسجد امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت جعفر بن موسی الکاظم (ع)، شهر قدس از میدان قدس-میدان آزادی- مصلای نماز جمعه و اسلامشهر از مقابل سپاه پاسداران به سمت خیابان کاشانی (مقابل سینما فجر) فیروزکوه از میدان امام حسین (ع) به سمت امامزاده اسماعیل و در شهرری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و طی مسیر از مقابل کانون سمیه تا مصلی شهرری را خواهیم داشت.

وی در پایان اعلام کرد که نورافشانی شب ۲۲ بهمن، ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۱ بهمن ما در نقاط مختلف استان تهران برگزار می‌شود و ندای الله اکبر از ماذنه‌های مساجد، اماکن عمومی سر داده خواهد شد

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها