وزیر کشور: این انقلاب از هیچ شعار خود عقب‌نشینی نکرده است

کد خبر: 1204185

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زنده، پویا و بالنده است، گفت: این انقلاب از ابتدا تاکنون بر تمام شعارهایش مانده و از هیچ شعار خود عقب‌نشینی نکرده است.

وزیر کشور: این انقلاب از هیچ شعار خود عقب‌نشینی نکرده است

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زنده، پویا و بالنده است، گفت: این انقلاب از ابتدا تاکنون بر تمام شعارهایش مانده و از هیچ شعار خود عقب‌نشینی نکرده است.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری قشم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: وحدت جهان اسلام، عدالت محوری، حمایت از مظلومان، پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی، دشمن‌شناسی و مقابله با دشمن، آزادی و حقوق بشر واقعی از جمله شعارهای این انقلاب است که از همان ابتدا گفته شد و امروز هم به همه آنها پایبند است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان جهت اختلاف‌افکنی میان مسلمانان، افزود: امروز همه اقوام در ایران اسلامی با یکدیگر همدل و یکدست و استوار بر ارزش‌های والای الهی متحد هستند و با همین یکدلی و اتحاد نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وحیدی با تاکید بر اینکه حمایت از مظلومان از شعارهای انقلاب اسلامی است، گفت: امروز اگر در نقطه‌ای از این جهان ظلمی صورت گیرد و بشری مظلوم واقع شود، ما وظیفه داریم در حد توان خود حامی مظلوم باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه همه مسلمانان عاشق اهل بیت(ع) هستند، افزود: مکتب انسان‌ساز و عظیم اسلام، قرآن، پیامبر اعظم(ص) و عشق به اهل بیت(ع) ما را به هم پیوند داده است به طوری که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی عاشق اهل بیت(ع) هستند که این‌ها نقطه اتصال ما است.

وی تصریح کرد: این انقلاب در این چهل و چهار سال بر همه شعارهای خودش باقی مانده و از هیچ شعار خود عقب‌نشینی نکرده و این خود نشان از پویا و بالنده و زنده بودن این انقلاب دارد.

وزیر کشور با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که از انقلاب اسلامی به انفجار نور تعبیر کردند، گفت: این انقلاب قبل از اینکه یک تحول اجتماعی و سیاسی باشد یک تحول معنوی بود و تا به امروز نیز بر تمام اصول و شعارهای خود پایبند مانده است.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نقش مردم قشم در حفاظت از امنیت منطقه خلیج فارس را بسیار مهم و ارزشمند دانست و گفت: این جزیره پشتوانه ارزشمندی برای تامین امنیت و صلح در منطقه است و جمهوری اسلامی در این نقطه حساس همواره به دنبال تامین امنیت و صلح در این منطقه بوده و امروز نیز بر همین مسیر حرکت می‌کند.

وزیر کشور در این نشست نسبت به بررسی رفع مشکل آب شرب جزیره قشم و رایزنی با وزارت نیرو در جهت حل آن قول مساعد داد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌های در دست انجام این مشکل مردم شریف قشم در اولین فرصت برطرف شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها