در پیش خطبه نماز جمعه تهران

موسوی: دشمن همیشه در رابطه با مردم ما محاسبه اشتباه دارد

کد خبر: 1204189

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: روز ۲۲ بهمن آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است.

موسوی: دشمن همیشه در رابطه با مردم ما محاسبه اشتباه دارد

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امتحانی است که ملت ایران پس از تحمل نزدیک به پنج ماه فتنه و جنگ ترکیبی داشتند و آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی دشمنان است.

سید نظام الدین موسوی در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران در محل مصلی امام خمینی (ره)، گفت: در آستانه روز ۲۲ بهمن ماه در جمع شما نمازگزاران عزیز تهران نکاتی را درباره اهمیت این روز تاریخی و در راستای تبیین فرمایشات رهبری در ۱۹ بهمن مطرح خواهم کرد.

وی ادامه داد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ویژگی‌های متعددی دارد؛ در درجه اول مثل همه سال‌ها و هر ساله این دهه و روز بزرگ یکی از مظاهر هم بستگی و بیعت مردم با نظام مقدس اسلامی است.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: همیشه در انتخابات و در راهپیمایی‌ها، دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی نگاه می‌کنند که مردم سالاری دینی اسلامی از پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دماسنج همبستگی مردم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، افزود: بعد از چند سال درگیری اپیدمی کرونا که مردم نمی‌توانستند حضور عادی در راهپیمایی داشته باشند، امسال قطعاً با عبور از این اپیدمی باید شاهد حضور گسترده مردم باشیم.

موسوی گفت: ویژگی آخر و مهمتر از همه این است که راهپیمایی امتحانی است که ملت قهرمان ایران پس از تحمل نزدیک به پنج ماه فتنه و جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن داشتند. روز ۲۲ بهمن آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر جنگ ترکیبی است. دشمن در پنج ماه گذشته همه جگرپاره ها و داشته‌های خودش را به لحاظ انسانی، اجتماعی، جریانی و رسانه‌ای همراه با تهدیدات اقتصادی و فشارهای سیاسی و حقوقی به میدان آورد. نقشه بسیار عجیبی کشیده بود که به فرموده مقام معظم رهبری این نقشه هیچ نقص و ایرادی نداشت، هیچ مشکلی نداشت، جای آفرین و احسنت گفتن داشت. همه وجوه زیبایی شناختی را در این نقشه رعایت کرده بود، همه چیز سر جای خودش بود. فقط یک جا اشتباه کرده بود، این ساختمان، نقشه و معماری زیبا و قشنگ را روی یک زمین سستی که محاسبه نکرده بود بنا کرده بود و این اشتباه محاسباتی در دو نقطه یکی جایگاه رهبری و ولایت در این نظام مقدس و تیزبینی و درایت ایشان و دومی مردم بود.

دشمن همیشه در رابطه با مردم ما محاسبه اشتباه دارد

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر تصریح کرد: دشمن همیشه در رابطه با مردم ما محاسبه اشتباه دارد. در این فتنه هم محاسبه اشتباه کرد و این نقشه تمام عیار و فنی خودش را بر یک اشتباه محاسباتی شکل داد و نفهمید مردم ایران به رغم گلایه‌ها و انتقادات و اعتراضاتی که ممکن است نسبت به بخش‌های مختلف حاکمیتی داشته باشند و به لحاظ اداری و معیشتی قطعاً گلایه دارند، اما این مردم نظام و انقلاب را متعلق به خودشان می‌دانند. فردا روز ۲۲ بهمن ان شاء الله روزی است که ملت قهرمان ایران با تمام قوا پرشورتر و باانگیزه تر از همیشه در صحنه حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: الحمدالله دوستان ما در بخش‌های مختلف در ستاد مرکزی دهه فجر بسترهای لازم را برای این حضور فراهم کرده اند، طی ده روز گذشته در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها و اصناف و اقشار مختلف مردم آمادگی لازم را برای این حضور و قله اوج دهه فجر آماده و فراهم کردند. یک جهاد تبیین و نهضت تبیینی در سراسر کشور توسط تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌ها، طیف‌های متخلف مردم در شهرها و روستاهای مختلف در قالب ستادهای دهه فجر شکل گرفت.

موسوی با بیان اینکه همه طیف‌های مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، بسیجیان، صنعتگران، بازاریان این آمادگی را پیدا کرده اند که با فراخوان‌های گسترده فردا را به روز ناامیدی دشمن تبدیل کنند، اظهار داشت: دشمن اتحاد، امید و نشاط مردم ما را هدف قرار داده بود. فردا راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور نمایشگاه عظیمی از دستاوردهای علمی، صنعتی و فناوری کشور خواهد بود که کنار آن جوانان و نوجوانان ما با دستاوردهای انقلاب خود آشنا خواهند شد و به حول و قوه الهی با حضور انبوه و میلیونی و دندان شکن و تاریخی ملت، ما آزمون فیصله بخشی را خواهیم داشت و روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تبدیل به روز بیعت تاریخی ملت با امام، مقام معظم رهبری و شهدا و ان شاء الله روز ناامیدی مطلق دشمنان خارجی و داخلی این کشور و مرز و بوم خواهد بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها