رفتن «فتاح» به دولت تکذیب شد

کد خبر: 1205195

رئیس بنیاد مستضعفان: هیچ خبری مبنی بر رفتن بنده به دولت وجود ندارد و محکم‌تر در جای خود ایستاده‌ام. البته ما با دولت همراهی داریم و ۲۲ مدیر بنیاد به دولت رفته‌اند.

رفتن «فتاح» به دولت تکذیب شد

 رئیس بنیاد مستضعفان در ارتباط با اخبار منتشرشده مبنی بر رفتنش به دولت واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

پرویز فتاح در حاشیه آیین بهره‌برداری از 7500 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به‌ارزش 7 هزار میلیارد تومان با بیان اینکه هرساله تقریباً در بهمن و اسفندماه چنین برنامه‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: افتتاح‌های بسیاری را در طول سال داریم اما این طرح‌های محرومیت‌زدایی استثنا هستند.

وی افزود: نخستین توصیه مقام معظم رهبری به بنده در زمان مسئولیتم در بنیاد مستضعفان موضوع توانمندسازی و محرومیت‌زدایی بود و تأکید ایشان بر این بود که باید از منابع بنیاد مستضعفان برای کمک به محرومان استفاده کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه همه منافع بنیاد در خدمت محرومان است، گفت: بنیاد مستضعفان متوقف هیچ چیزی نیست و پروژه‌ای نیست که به‌دلیل تحریم در کشور پیش نرفته باشد.

فتاح در پاسخ به پرسشی که آیا صورت‌های مالی بنیاد مستضعفان منتشر می‌شود یا خیر، ابراز کرد: 36 شرکت بنیاد بورسی‌اند و حتماً در سامانه‌ها صورت‌های مالی به‌صورت شفاف منتشر خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان با تأکید بر اینکه "در کلان‌شهرها کاری نمی‌کنیم"، گفت: تمام برنامه‌های خود را در مناطق محروم پیش می‌بریم و اقدامات بنیاد مستضعفان منجر به اشتغال پایدار می‌شود و در همین راستا دو هزار میلیارد تومان کمک مالی برای اشتغال داشته‌ایم.

وی همچنین در ارتباط با طرح مولدسازی در کشور گفت: بنیاد مستضعفان خود مولدسازی را انجام داده و آماده است که این تجربه را به دولت منتقل کند.

فتاح در پایان در ارتباط با اخباری مبنی بر رفتن وی به دولت به‌عنوان معاون رئیس جمهور و یا ستاد اجرایی گفت: هیچ خبری مبنی بر رفتن بنده به دولت وجود ندارد و محکم‌تر در جای خود ایستاده‌ام؛ البته ما با دولت همراهی داریم و 22 مدیر بنیاد به دولت رفته‌اند.

تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها