آغاز گشت‌های مشترک نظارت برای تنظیم بازار بزودی

کد خبر: 1205779

وزیر دادگستری از تشکیل گشت‌های مشترک برای نظارت بر بازار ایام نوروز خبر داد و گفت: این هماهنگی انجام شده تا بزودی گشت‌های مشترک نظارت بر بازار فعال شده تا نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد.

آغاز گشت‌های مشترک نظارت برای تنظیم بازار بزودی

امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره نحوه نظارت بر سفرهای نوروزی گفت: دولت یک لایحه دو فوریتی را به مجلس ارسال کرده که هدف آن تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار است. چرا که کار تنظیم بازار به معنای نظارت و قیمت گذاری و هم بازرسی که به تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات منتهی شود اکنون چند نهاد متولی دارد.

وزیر دادگستری با اشاره به ارائه لایحه تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به مجلس تصریح کرد: اگر این طرح مصوب شده و سازمان مذکور تشکیل شود، آن‌گاه امر نظارت و بازرسی در همه زمینه‌ها متمرکز می‌شود. در واقع با این کار، یک نهاد مسئول است و به گزارش‌های نظارت و بازرسی رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: ما با فرض اینکه این سازمان فعلاً تشکیل نشده است، یک طرحی را برای ایام نوروز تدوین کردیم تا گشت‌های مشترک در تعزیرات، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت را صمت فعال کنیم. این هماهنگی انجام شده تا گشت‌های مشترک نظارت بر بازار به زودی فعال شده تا نظارت بیشتری بر بازار صورت گیرد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها