امیرعبداللهیان درگذشت «صلاح الزواوی» را تسلیت گفت

کد خبر: 1206097

وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت «صلاح الزواوی» سفیر سابق فلسطین در تهران را تسلیت گفت و افزود: مرحوم الزواوی همواره در مسیر مبارزه برای احقاق حقوق ملت فلسطین، زنده نگهداشتن آرمان والای فلسطین و دفاع از قدس شریف تلاش و مجاهدت کرد.

 امیرعبداللهیان درگذشت «صلاح الزواوی» را تسلیت گفت

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) اول اسفند ماه در پیامی درگذشت «صلاح الزواوی» سفیر سابق فلسطین در تهران را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با کمال تاسف و تأثر خبر درگذشت جناب آقای صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. درگذشت این دیپلمات مجاهد و انقلابی را به خانواده محترم آن مرحوم به ویژه سرکار خانم سلام الزواوی سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت مقاوم و مجاهد فلسطین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی مسئلت دارم.

امیرعبداللهیان در این پیام افزوده است: مرحوم الزواوی در طول سال‌های طولانی مبارزه با دشمن صهیونیستی و همچنین چند دهه فعالیت دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران، همواره در مسیر مبارزه برای احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین، زنده نگهداشتن آرمان والای فلسطین و دفاع از قدس شریف تلاش و مجاهدت کرد. امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن چند دهه تلاش و مجاهدت مردمان مقاوم فلسطین از جمله مرحوم صلاح الزواوی با آزادی کامل این سرزمین مقدس از چنگال اشغالگران صهیونیست و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه فلسطینی به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین باشیم. روحش شاد و یادش گرامی باد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها