دستور مهم رئیسی درباره بازار ارز و طلا در جلسه هیئت دولت

کد خبر: 1206594

رئیس‌جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

دستور مهم رئیسی درباره بازار ارز و طلا در جلسه هیئت دولت

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه 3 اسفنددر جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

وی بر ضرورت پاسخگویی دقیق و به‌هنگام دستگاه‌های اجرایی به ابهامات و انتقادات رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ مناسب و قانع کننده برای افکار عمومی ارائه کنند.

رئیسی در آغاز سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان، همگان و به ویژه مسئولان و مدیران دولت را به بهره‌گیری از برکات و روزهای نورانی این ماه فراخواند.

در این جلسه همچنین گزارش کلیات برنامه هفتم از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه و مقرر شد این برنامه در جلسات آینده مورد بررسی و تصویب قرار گیرد./همشهری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها