خبر خوش رئیس سازمان انرژی اتمی برای خوزستانی ها

کد خبر: 1206960

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: نیروگاه اتمی کارون با توان داخلی در استان خوزستان احداث می‌شود تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.

خبر خوش رئیس سازمان انرژی اتمی برای خوزستانی ها

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ایران گفت: نیروگاه اتمی کارون با توان داخلی در استان خوزستان احداث می‌شود تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد.

محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت سرلشکر شهید حسین خرازی در شهر دارخوین شادگان با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران به معنای حقیقی کلمه کوردل هستند، افزود: آن‌ها فکر می‌کنند با فتنه‌گری می‌توانند جریان حرکت و پیشرفت موفق جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند.

وی اظهار کرد: امروز تمام اسلام در برابر همه قوای شرک قرار گرفته است و برای پیروزی جامعه، روحیه شهادت و ایثارگری نیاز است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: شهدا و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از خانواده خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند و هیچگاه به دنبال منافع شخصی نبودند و دلبستگی به دنیا نداشتند و امر خدا را سرلوحه کار خود داشتند.

اسلامی بیان‌کرد: تک تک شهدای دارای روحیات و احوالاتی در زندگی هستند که باید برای جوانان یادآوری شود و نسل جدید با راه و روش شهدا و وابستگی به قرآن و اهل بیت (ع) آشنا شوند و زندگی خود را شهدایی و در مسیر شهدا قرار دهند.

وی افزود: مردم ایران عشق به اسلام و مقام معظم رهبری دارند و در تمامی صحنه با حضور خود این مهم را ثابت کردند.

اسلامی با اشاره به نیروگاه شهر دارخوین گفت: شهر دارخوین میعادگاه شهداست و هزاران شهید در این منطقه جانشان را برای حفاظت از کشور اهدا کردند.

وی بیان‌کرد: به پاسداشت یاد شهدا، نیروگاه اتمی کارون که ثبت جهانی است با توان داخلی در این منطقه احداث خواهد شد تا ایران اسلامی نیازی به خارجی‌ها در این زمینه نداشته باشد./مهر

یک نیروگاه اتمی تمام عیار ایرانی در خوزستان می‌سازیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یک نیروگاه تمام عیار ایرانی بر اساس استانداردهای بین المللی در خوزستان به دست نیروی داخلی احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی جمعه در منطقه دارخوین شادگان اظهار کرد: این میعادسرا که در آن سبک زندگی، سیره و منش شهدا شکل گرفته برای میزبانی از زائران راهیان نور به عنوان یکی از یادمان‌های زیارتی احداث می‌شود.

اسلامی بیان کرد: این میعادسرا در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و با مشارکت سازمان انرژی اتمی کشور احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مکتب شهیدان باید مکتب جاری بر مدیریت امور عمومی و اجرایی باشد لذا با مشارکت لشکر امام حسین (ع) اصفهان امروز در این منطقه کلنگ ساخت میعادگاه فرهنگی تربیتی شهید خرازی به زمین زده می‌شود.

اسلامی گفت: با شروع طرح‌های سازمان ملل و آژانس اتمی به نام کارون یک و کارون ۲ دشمن سعی داشت فعالیت‌ها را تعطیل کنند و یا این فعالیت‌ها با مشارکت خارجی‌ها انجام شود.

اسلامی افزود: با اعتماد به ظرفیت عظیم مهندسان، محققان و دانشمندان و همچنین صنایع داخلی کشور کار با موفقیت ادامه پیدا کرد و امروز در نقطه عروج شهدا و با سرمایه داخلی عملیات تجهیز کارگاه شروع شد.

وی اظهار داشت: اکنون در حال عقد قرارداد با صنایع داخلی هستیم تا یک نیروگاه تمام عیار ایرانی بر اساس استانداردهای بین المللی به دست نیروی داخلی احداث شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها