امیر حیدری روز پاسدار را تبریک گفت

کد خبر: 1206961

فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.

امیر حیدری روز پاسدار را تبریک گفت

به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش در متن این پیام آمده است:

نام گذاری میلاد با برکت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی و بیانگر این مطلب است که در دفاع از دین، انقلاب، فرهنگ و تمدن اسلامی، آمادگی هرگونه ایثار و جان فشانی را دارند.

پاسداران دلیرمرد در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشت و در دهه‌های اخیر هم این نیروهای انقلابی در کنار وفای به‌عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی کشور، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به همرزمان عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده محترم‌شان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سپاه، توفیقات روزافزون پاسداران عزیز انقلاب اسلامی ایران را تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها