مصطفی صادقی:

دگم‌اندیشان دخمه‌نشین را دستگیر کنید

کد خبر: 1207630

نهادهای امنیتی و اطلاعاتی حتما بیشتر و بهتر از نگارنده سطور فوق آگاه‌اند که این ماجرا در صورت گسترش چه عواقبی می‌تواند داشته باشد و حتما به این مسئله واقف‌اند که طراحان این ماجرای کثیف در دوران «پسامهسا» به دنبال خلق یک نقطه جوش دیگری در پهنه کشور هستند؛ پس باید دست جنباند و ریشه این توطئه کثیف را خشکاند.

دگم‌اندیشان دخمه‌نشین را دستگیر کنید

گروه سیاست سایت فردا/ مصطفی صادقی: مهم‌ترین خبر این روزها که از خبر نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت‌ اقلام اساسی هم به زعم نگارنده ارزش خبری بیشتری دارد، ماجرای مسموم‌کردن دختران مظلوم این سرزمین است؛ رخدادی که به واقع می‌توان آن را یک ترور وحشیانه و ناجوانمردانه دانست.

اگر تا دیروز این ماجرا در حد یک شایعه و خبرسازی فضای مجازی عنوان می‌شد، حالا اما با تأیید مقامات مسئول، یک جنایت واقعی است که از قرار معلوم از شهری به شهر دیگر هم منتقل می‌شود. قاتلان سریالیِ روح و روانِ دختران این سرزمین و البته پدران و مادرانشان، آزادانه صبح و شب را به هم می‌رسانند و برای انتخاب مدرسه بعدی نقشه می‌کشند. این روزها پدران و مادران نگران و دلریخته از احتمال وقوع چنین جنایتی علیه دخترانشان در مدارس هستند. کجاست آن فردی که به میانه بیاید و پاسخی درست برای این تشویش داشته باشد؟

درباره این رخداد ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد؛ چرا تا کنون اقدام عاجلی برای پیداکردن این وحشیان بالفطره انجام نشده و اگر شده چرا دقیقا اطلاع‌رسانی نمی‌شود؟

علاوه بر این دقیقا کدام نهاد و ارگان اکنون وظیفه مواجهه با این داعشیان وطنی را بر عهده گرفته‌ است؟ لطفا در این مورد اطلاع‌رسانی کنید.

نکته دیگر آن است که اگر آنگونه که یکی از چهره‌های شهر قم اعلام کرده یک گعده فکری مسئول انجام این کار است، چرا با آنها برخورد نمی‌شود؟ اگر این چهره، خبر کذبی را گفته باتوجه به مهم‌بودن ماجرا حتما باید با آن برخورد شود و اگر خبرش درست است، آیا پیداکردن چنین جرثومه‌هایی که در دخمه‌های سیاهِ تباهی چنین نقشه‌هایی را می‌کشند، کار سختی است؟

نگارنده معتقد است رد پای سروریس‌های امنیتی صهیونیستی و غربی در این ماجرا وجود دارد. حتی اگر عامل انجام این جنایت بزرگ بر اساس شایعات موجود دگم‌اندیشان دخمه‌نشین باشد، شک نکنید که ریشه و پیوست آنها به سرویس‌های صهونیستی و غربی می‌رسد؛ وگرنه کجا در آموزه‌های دینی و اسلامی ما تحصیل زنان ممنوع است و آیا ما کم می‌بینیم آیات و روایاتی که به کرامت زن اشاره شده باشد؟ پس آنچه رخ می‌دهد صرفا تلاش برای ایجاد شکاف در جامعه است.

نکته آخر؛ نهادهای امنیتی و اطلاعاتی حتما بیشتر و بهتر از نگارنده سطور فوق آگاه‌اند که این ماجرا در صورت گسترش چه عواقبی می‌تواند داشته باشد و حتما به این مسئله واقف‌اند که طراحان این ماجرای کثیف در دوران «پسامهسا» به دنبال خلق یک نقطه جوش دیگری در پهنه کشور هستند؛ پس باید دست جنباند و ریشه این توطئه کثیف را خشکاند.

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها