واکنش «امیرآبادی» درباره عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان دختر

کد خبر: 1207763

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس موضوع مسمومیت دانش آموزان قمی را دنبال خواهد کرد، گفت: اگر عمدی بودن این اقدام صحت داشته باشد باید دستگاه های امنیتی و انتظامی به موضوع ورود کرده و با عاملان و مسببان آن برخورد جدی صورت گیرد.

واکنش «امیرآبادی» درباره عمدی بودن مسمومیت دانش‌آموزان دختر

 احمد امیرآبادی فرهانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس، بیان کرد: از رئیس مجلس شورای اسلامی و نایب رییس مجلس و هیات رئیسه مجلس که به کمیسیون بهداشت ماموریت دادند موضوع مسمومیت دانش آموزان قمی را دنبال کند قدر دانی می کنم. با دستور رئیس مجلس هیاتی از مجلس اعزام شده تا این موضوع را بررسی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: اخیرا معاون وزیر بهداشت اعلام کردند مسمومیت دانش آموزان دختر قمی عمدی است که اگر صحبت ایشان درست باشد باید مسئولان امنیتی و انتظامی به این موضوع ورود کرده و با عاملان و مسببان آن برخورد صورت گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حوزه انقلابی و مردم قم با هرگونه تحجر و کار خارج از عقل و منطق مخالف است. ما از تحصیل دختران حمایت و استقبال کرده و مجلس قطعا این موضوع را پیگیری می کند. اجازه نمی دهیم  دشمنان ملت ایران از این موضوع سوء استفاده کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها