واکنش نماینده مجلس به مسمومیت دانش آموزان

کد خبر: 1208074

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خواهان بررسی علل مسمومیت دانش آموزان و تشکیل جلسه ای در اسرع وقت به لایحه بودجه شد.

واکنش نماینده مجلس به مسمومیت دانش آموزان

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خواهان بررسی علل مسمومیت دانش آموزان و تشکیل جلسه ای در اسرع وقت به لایحه بودجه شد.
غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه 10 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، در تذکری با استناد به ماده 183 آیین نامه داخلی مجلس گفت: یادآوری می کنم با وجود اینکه در زمان بررسی لایحه بودجه همه مباحث متوقف می شود، اما طبق این ماده اجازه داده شده برای مسائل فوری و فوتی جلسه تشکیل شود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: به نظر می آید لازم است درخصوص علل مسمومیت دانش آموزان دختر در چندین شهر کشور و ایجاد نگرانی برای مردم حتی در بین بررسی لایحه بودجه، در اسرع وقت جلسه ای تشکیل شود./خانه ملت

نماینده اردبیل: با عوامل مسموم کردن دانش‌آموزان برخورد شود

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت که امروز ۳۴۴ دانش‌آموز در ۱۱ مدرسه دخترانه اردبیل مسموم شده‌اند که باید با علل و عوامل و مسببان آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی نوبت سوم امروز چهارشنبه مجلس در تذکری گفت: باید مسئولان موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را جدی بگیرند. اگر مسئولان و وزرای مربوطه مسمومیت دانش‌آموزان قمی را جدی می‌گرفتند امروز شاهد این اتفاق در استان‌ها و شهرهای دیگر کشور نبودیم.

نماینده اردبیل گفت: امروز در شهر اردبیل ۱۱ مدرسه دخترانه دچار مسمومیت شدند که باعث مسمومیت بیش از ۳۴۴ نفر دانش‌آموز دختر شده است. این موضوع را جدی بگیرید و با عوامل و مسببان آن برخورد شود.

بدری افزود: این موضوع نگرانی در بین خانواده دانش‌آموزان دختر بخصوص در اردبیل ایجاد کرده است.

نوری: مجلس جلسه‌ای برای بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان دختر برگزار کند

نماینده بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت که باید مجلس جلسه‌ای درباره علل و عوامل مسمومیت دانش‌آموزان دختر در چند شهر کشور، برگزار کند.

به گزارش ایسنا، غلامرضا نوری در جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس گفت: با وجودی که جلسات مستمر مجلس برای بررسی بودجه است اما ما می‌توانیم درباره مسائل مهم جلسه بگذاریم.

وی افزود: مجلس هر چه سریع‌تر جلسه‌ای درباره علت مسمومیت دانش‌آموزان دختر در چند شهر کشور، برگزار کند. موضوعی که نگرانی در بین مردم ایجاد کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها