آصفری: مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است /باید زودتر عوامل شناسایی شوند

کد خبر: 1208499

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مسئولان نسبت به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بی‌تفاوت نیستند و همه دستگاه‌های مسئول پیگیر علت این مسئله هستند.

آصفری: مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است /باید زودتر عوامل  شناسایی شوند

 محمدحسن آصفری با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش‌آموزان یک مسئله بسیار مهم و حساس است، اظهار داشت: این اقدامات حاکی از آسیب‌پذیری ما در حوزه بیولوژیک است و ما نباید نسبت به این قضیه غافل باشیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان پدافند غیرعامل باید به این موضوع ورود جدی کند. همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به موضوع مسمومیت دانش آموزان ورود کردند و اقدامات جدی انجام دادند تا هر چه زودتر عامل یا عاملان این موضوع شناسایی شوند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی عامل یا عاملان مسمومیت دانش آموزان در برخی از نقاط کشورمان، لازم است برخورد قاطع با آنان شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: مسئولان نسبت به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان بی‌تفاوت نیستند. همه دستگاه‌های مسئول و به طور ویژه مسئولان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور به طور جدی به این موضوع ورود کردند و پیگیری دقیق علت این موضوع را در دستورکار دارند.

آصفری با تاکید بر اینکه ما نباید اجازه دهیم نگرانی خانواده‌ها بیشتر شود و باید زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند، گفت: به اعتقاد بنده مسمومیت دانش‌آموزان یک اقدام بیولوژیکی است و باید عاملان این کار و علت اصلی آن به طور دقیق مشخص شوند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها