اعتراض سناتور جمهوری خواه به حمایت آمریکا از جنگ اوکراین:

بیش از 100 میلیارد دلار در اوکراین هزینه می کنیم اما آب آشامیدنی نداریم

کد خبر: 1208712

جاش هاولی سناتور جمهوری‌خواه و یکی از مخالفان شاخص مداخله آمریکا در جنگ اوکراین در یک مصاحبه تلویزیون از هزینه های صورت گرفته برای حمایت از کی اف انتقاد کرده است.

بیش از 100 میلیارد دلار در اوکراین هزینه می کنیم اما آب آشامیدنی نداریم

گروه سیاست سایت فردا: همزمان با اختلاف نظر برخی کشورهای اروپایی خصوصا اعضای ناتو و شهروندان این کشورها به ارسال کمک های نظامی همچنین هزینه های سنگین اروپا در جنگ اوکراین ، شمار مخالفان مداخله ایالات متحده در این جنگ نیز رو به افزایش است. 

جاش هاولی سناتور جمهوری‌خواه یکی از مخالفان شاخص مداخله آمریکا در جنگ اوکراین خصوصا هزینه های سنگین دولت آمریکا در یک مصاحبه تلویزیون از هزینه های صورت گرفته برای حمایت از کی اف انتقاد کرده و گفت: زیرساخت های ما در حال فروپاشی است. دولت و کنگره در این خصوص چه کاری کرده اند؟ به میزانی که نیاز داریم در این خصوص اقدامات لازم انجام نشده است. با این وجود ما بیش از 100 میلیون دلار در اوکراین هزینه می کنیم در حالی که آب آشامیدنی و هوای مناسب برای مردم اوهایو نداریم و هوا در این منطقه سمی ،ناسالم  و خطرناک است.

 هاولی اضافه کرد:وقت آن است که به اروپایی ها بگوییم آرامش و امنیتتان را خودتان تامین کنید. بیایید اجازه بدهیم خود اروپایی ها هدایت امورشان در در دست بگیرند. ما باید مردم کشورمان را در اولویت قرار بدهیم و به خواسته های آنها توجه داشته باشیم تا کشور قدرتمند شود. 

سناتور جمهوری خواه افزود:آیا نگران نیستید در سیاست های ایالات متحده تندروی واقعی ناشی از درماندگی و استیصال رخ بدهد؟ چرا فکر می کنید این اتفاق نمیافتد؟ اتفاقات اوکراین برای دولت مهمتر است از اتفاقاتی که در جامع ما رخ می دهد. مهمتر است از اینکه مثلا در مدارس ایالت میزوری و سایت ایالت ها مواد مخدر استفاده می شود.

هاولی که به انتقاد صریح از سیاست ها و اقدامات دولت آمریکا شهرت دارد گفت:مردم عقیده دارند که دیگر نماینده ای ندارند، کسی وکیل و نماینده آنها نیست. حقیقت این است که آنها درست فکر می کنند و در بیشتر اوقات همینطور است. آنها در مورد جاده ها و پل های کشورهای دیگر نگران هستند اما نگران زیرساخت های ایالات متحده نیستند. من واقعا نگران هستم و به همین خاطر به هم حزبی های جمهوری خواه خودم می گویم وقت آن رسیده که از مردم آمریکا و منافع آنها دفاع کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها