انتخاب اعضای هیات رئیسه کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس

کد خبر: 1208814

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیات رئیسه کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان در نشست امروز این کارگروه خبر داد.

انتخاب اعضای هیات رئیسه کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش‌آموزان در مجلس

یحیی ابراهیمی از برگزاری نخستین نشست کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان در مجلس خبر داد و گفت: رئیس مجلس به کمیسیون های بهداشت و درمان، امور داخلی و شوراها، آموزش و تحقیقات و امنیت ملی و سیاست خارجی ماموریت بررسی ابعاد این حادثه را داد و این نشست در همین راستا برگزار شد.

وی افزود: اعضای این کارگروه متشکل از سیدمرتضی خاتمی، اینجانب و زهرا شیخی از کمیسیون بهداشت، روح اله متفکرآزاد و محمد وحیدی از کمیسیون آموزش، محمدحسن آصفری و سیدحمیدرضا کاظمی از کمیسیون شوراها و همچنین حسن همتی و جواد کریمی قدوسی از کمیسیون امنیت ملی هستند که در نشست امروز اعضای هیات رئیسه کارگروه انتخاب شدند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم ادامه داد: بر این اساس سید حمیدرضا کاظمی به عنوان رئیس، جواد کریمی قدوسی به عنوان نایب رئیس، زهرا شیخی به عنوان سخنگو و محمد وحیدی به عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شدند و این کارگروه باید با برگزاری نشست های متعدد با حضور مسئولان ذی ربط در قالب گزارشی اطلاعات لازم را در اختیار هیات رئیسه و نمایندگان مجلس قرار دهد.

ابراهیمی یادآور شد: طی روزهای اخیر جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت در سفر به قم، نشستی را با حضور مسئولان عالی رتبه استان، وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار و مسمویت های سریالی دانش آموزان در استان های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و همچنین در مجلس نشست مشترکی با حضور کمیسیون های مربوطه برگزار و مسائلی مطرح شد و در نشست امروز هم اعضای هیات رئیسه کارگروه انتخاب شدند.

عضو کارگروه بررسی دلایل مسمومیت دانش آموزان در مجلس افزود: مقرر شد امروز یا فردا نشستی را با حضور وزارت خانه های مربوطه برای ارائه آخرین گزارش حادثه مسمومیت دانش آموزان داشته باشیم./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها