اژه‌ای: هدفم رفع مشکلات حقوق و قضایی مردم اصفهان است

کد خبر: 1208866

رئیس قوه قضائیه گفت: تلاش می‌کنیم در این سفر قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از نظر حقوقی و قضایی و بخش‌ها و حوزه‌های قضایی استان که از نظر نیروی انسانی و امکانات کمبودهایی دارند، برداریم.

 اژه‌ای:  هدفم رفع مشکلات حقوق و قضایی مردم اصفهان است

حجت‌‎الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق حاصل شد در ماه شعبان به استان اصفهان، استانی که در یک روز ۳۷٠ شهید تشییع کرد حضور پیدا کنم و امید است توفیق پیدا کنیم در این ماه عزیز، قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از نظر حقوقی و قضایی برداریم.

وی ادامه داد:استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضایی است که این مراکز و مراجع قضایی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضایی و اداری هستند؛ بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت‌گرفته تا شهریور و مهر سال آتی، نه در حد نیاز اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تزریق خواهیم کرد.

اژه‌ای گفت: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آن‌ها انجام دهیم.

رئیس قوه قضائیه گفت: هیأت‌هایی به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند و خودم نیز تا آخر شب جلسات متعددی دارم تا مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و آن مشکلاتی که مستقیما به قوه باز می‌گردد را رفع کنیم و مواردی که به دیگر قوا مربوط است را منتقل کنیم تا بیش از آنچه که تا امروز به این استان عزیز و شهیدپرور رسیدگی شده، رسیدگی کنیم.

گفتنی است، «نازنین‌زهرا و علی مرادی» فرزندان شهید مدافع حرم «حمیدرضا مرادی» در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان اصفهان، به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم این استان، مقدم رئیس قوه قضاییه به دیار نصف جهان را گرامی داشت.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها