گفت‌وگوی «فردا» با احمد کریمی اصفهانی

غفوری‌فرد به معنای واقعی کلمه انقلابی بود

کد خبر: 1209549

دبیرکل انجمن های اسلامی اصناف و بازار گفت: مرحوم غفوری فرد را همگان به پرکاری و خوش فکری می شناختند و امیدواریم خدا ایشان را با حضرت رسول و ائمه اطهار محشور کند.

غفوری‌فرد به معنای واقعی کلمه انقلابی بود

گروه سیاسی فردا: حسن غفوری‌فرد، رئیس سابق هیات بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری و چند روز بستری‌ شدن در بیمارستان صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفند) در ۷۹ سالگی درگذشت.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با فردا درباره درگذشت حسن غفوری فرد گفت: آقای غفوری فرد دوست قدیمی من، در جبهه پیروان خط امام و رهبری مسئولیت نایب رئیس و در حزب موتلفه عضو شورای مرکزی را برعهده داشت. او متدین، متعهد و دلسوز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، غفوری فرد را به معنای واقعی کلمه فردی انقلابی توصیف کرد و با اشاره به سوابق مبارزاتی این شخصیت سیاسی در دوران رژیم پهلوی افزود: ولایت پذیری بر کسی پوشیده نبود. هر جایی مسئولیتی به مرحوم غفوری فرد سپرده می شد، با تمام توان انجام وظیفه می کرد.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: مرحوم غفوری فرد را همگان به پرکاری و خوش فکری می شناختند و امیدواریم خدا ایشان را با حضرت رسول و ائمه اطهار محشور کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها