سردار کرمی: جنگ ترکیبی شهریور از جنگ تحمیلی پیچیده‌تر بود

کد خبر: 1209838

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور گفت: جنگ ترکیبی و شناختی شهریور ماه از جنگ نظامی ۸ ساله که به ما تحمیل شد خطرناک تر و پیچیده تر بود و جنگ بسیار سختی بود.

سردار کرمی: جنگ ترکیبی شهریور از جنگ تحمیلی پیچیده‌تر بود

چهارمین یادواره سرداران و  ۱۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا صبح امروز در مقر فرماندهی یگان ویژه برگزار شد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه با بیان این مطلب که ادامه راه درخشان نورانی که حضرت امام( ره) پایه گذاری کردند کار فاخر و ارزشمند و بسیار سختی است که به عهده آن هیچ کسی جز مقام معظم رهبری بر نمی آید.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: کسانی که در این مسیر قدم برداشته و جانفشانی کردند تا این راه نورانی تقویت شود همین شهدای عزیز بزرگوار هستند که امروز برای گرامیداشت آنها را گرد هم جمع شده ایم.

وی با بیان اینکه در دوماهه اخیر ماموران یگان ویژه در  ۲۰ استان یادواره شهدا را برگزار کردند افزود: هدف ما در برگزاری یادواره شهدا، ایجاد یک جریان فرهنگی با تقویت روحیه جهاد و شهادت بود؛ آن هم بعد از یک عملیات سه ماهه که با جانفشانی مأموران انجام شد.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا توسط ماموران یگان ویژه که به عنوان سفیران شهید این رسالت را به دوش گرفته، پیگیری و برگزار شده است؛ آنهایی که فرهنگ جهاد و شهادت را در  خود، محل زندگی و کار توسعه می دهند.

وی در ادامه به دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جنگ بزرگی را به ایران تحمیل کردند آن هم در شرایط بحرانی اوایل انقلاب که البته با حضور تعداد زیادی از جوانان با غیرت و شجاع که مبارزه کرده و افتخار آفریدند به پیروزی ختم شد.

 سردار کرمی گفت: آن دوران تهدید نظامی بود و قدرت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای و ضد انقلاب تمرکزشان بر جنگ بود و در جنگ نابرابر هشت ساله ما پیروز شدیم اما بعد از چهل و چهار سال یا بهتر بگویم بعد از دفاع مقدس یک فراز دیگری از انقلاب شروع شد که بیشتر در حوزه جهاد و مبارزه بود.

فرمانده یگان های ویژه انتظامی کشور تصریح کرد: در طول این دوران، دشمن به شکل فیزیکی و جنگی نتوانست نتیجه بگیرد پس کارهای دیگر را شروع کرد از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، دینی، مذهبی، قومی و قبیله‌ای و ... و  یک کار زیربنایی را شروع کرد و ۲۰ سال در این زمینه وقت گذاشت تا شاید بتواند با کار فرهنگی و رسانه‌ای بین مردم، رهبری و انقلاب فاصله ایجاد کرده و آنها را از ارزش‌های انقلاب دور کند این جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است که با فکر و ذهن مردم سر و کار دارند اما نتیجه ای حاصل نکرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: در شهریورماه جنگ ترکیبی و شناختی به ما تحمیل شد و دهه هشتادی ها  پا در میدان مبارزه با اغتشاشگران گذاشتند.

سردار کرمی تصریح کرد: این جنگ ترکیبی از جنگ نظامی ۸ ساله که به ما تحمیل شد خطرناک تر و پیچیده تر بود؛ جنگ بسیار سختی بود  چرا که همه گروه‌ها از جمله سلطنت طلبها ، منافقین،  گروه‌های ضد انقلاب و همه آنها که دستشان به خون پاک مردم آغشته بود از کومله ها، دموکرات ها و گروه های تروریستی همه با هم همراه شده و این مسئله این جنگ را پیچیده کرد  چرا که همه با هم متحد شده بودند و با بستگان در داخل کشور که ضد انقلاب و  افراد شرور و جنایتکار و تبهکاران بودند با همه قدرت های بین المللی و دشمنان خارجی پیوند خورده اما باز نتوانستند کاری کنند چراکه مردم و نیروهای نظامی و انتظامی غیرتمندانه از انقلاب و ارزشها دفاع کردند.

وی افزود: ماموران یگان ویژه در طول سه ماه و چند روز در خیابان ها و معابر آنقدر با روحیه و انگیزه بودند که همه سوال می‌کردند چرا اینها خسته نمی شوند درست مثل رزمندگان مدافع وطن و مدافع حرم؛ چراکه با اعتقاد و با روحیه بودند... آنقدر که دشمن همواره از ماموران یگان ویژه می ترسد و می لرزد و همواره آنها را تهدید می‌کند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها