حاجی‌دلیگانی: هیچ همکاری فراپادمانی با آژانس نخواهیم داشت

کد خبر: 1209862

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قانون مصوبه مجلس تحت عنوان قانون اقدام راهبردی خواهد بود.

حاجی‌دلیگانی: هیچ همکاری فراپادمانی با آژانس نخواهیم داشت

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به سفر اخیر دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کشورمان و بیانیه مشترک در خاتمه این سفر گفت: هرگونه همکاری جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قانون مصوبه مجلس تحت عنوان قانون اقدام راهبردی خواهد بود و ما هیچ همکاری فراتر از قانون را با آژانس نخواهیم پذیرفت.

وی افزود: ملاک عمل ما در همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قانون مصوبه مجلس و پادمان است و ما هیچ همکاری فرا پادمانی و فراتر از قانونی با آژانس نداریم و نخواهیم داشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: درباره میزان غنی‌سازی اورانیوم نیست این کار به صورت شفاف و اطلاع و همراهی با آژانس است و ما هیچ فعالیت پنهان و غیر شفافی در این زمینه نداشته و نداریم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: این که آقای گروسی پس از اتمام سفر خود به ایران اظهارنظرهایی داشته و توقعات و انتظارات فراتر از قانون را مطرح چنده ملاک عمل ما نیست بلکه ملاک ما بیانیه مشترک آژانس و سازمان انرژی اتمی کشورمان و همچنین قانون مصوبه مجلس درباره همکاری با آژانس است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها