ترجمه/ گزارشی از روزنامه ها آرتس؛

فروش برنامه‌های جاسوسی شرکت اسرائیلی به کشورهای عربی

کد خبر: 1210564

روزنامه هاآرتس اسرائیل مدعی شد یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری جاسوسی این کشور برنامه های تخصصی حوزه جاسوسی تلفن همراه خودش را به برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فروخته است.

فروش برنامه‌های جاسوسی شرکت اسرائیلی به کشورهای عربی

گروه سیاست سایت فردا: روزنامه هاآرتس اسرائیل مدعی شد یکی از شرکت های فعال در حوزه فناوری جاسوسی این کشور برنامه های تخصصی حوزه جاسوسی تلفن همراه خودش را به برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فروخته است.

بر اساس گزارش این روزنامه شرکت ان اف وی سیستمز که مقر آن در تل آویو قرار دارد بر اساس قوانین داخلی اسرائیل بدون دریافت مجوز از وزارت دفاع این رژیم نمی تواند نسبت به فروش برنامه های جاسوسی به کشورهای دیگر اقدام کند.

با این وجود بر اساس گزارش ها آرتس این شرکت پیش از دریافت مجوز برنامه های مرتبط با شنود ، هک کردن و جاسوسی از گوشی های تلفن همراه را به برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فروخته است.

ان اف وی سیستمز که در سال 2015 تاسیس شده از شرکت های مرتبط با سازمان های جاسوسی ، اطلاعاتی و امنیتی همچنین نظامی اسرائیل است و در حوزه فناوری جاسوسی خصوصا در حوزه اینترنت ، سیستم های رایانه ای و گوشی های تلفن همراه فعالیت می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها