سفیر ایران در باکو: سیاست عقلانیت توأم با اقتدار ادامه دارد

کد خبر: 1213079

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان خاطرنشان کرد: عقلانیت توأم با اقتدار و تبیین خطوط قرمز منافع و امنیت ملی ایران در منطقه همراه با صبر راهبردی و کنش‌گری غیر جنجالی سیاستی است که در این برهه به رغم همه هوچی‌گری‌ها در حال اجراست.

سفیر ایران در باکو: سیاست عقلانیت توأم با اقتدار ادامه دارد

سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در رشته توئیتی نوشت: بسیاری از دوستان،‌ دلسوزان و بزرگان از صبوری وسکوتی که در سال‌های اخیر به خاطر منافع ملی در قبال بی اخلاقی‌های برخی در فضای مجازی زرد، پُرگو و مشکوک پیشه کرده‌ام گله‌مندند و برخی آن را می ستایند. این سکوت در مقابل تمام دروغ‌ها، توهین‌ها، تحریک‌ها و تخریب‌ها تا مدتی ادامه خواهد یافت، اما نه هیاهوی لابی‌ها، نفوذی‌ها و دست‌های عیان و نهان داخلی و خارجی در کف تایم لاین توئیتر یا کانال‌های تلگرامی. «عقلانیت توأم با اقتدار  و تبیین خطوط قرمز منافع و امنیت ملی ایران در منطقه همراه با صبر راهبردی و کنشگری غیر جنجالی» سیاستی است که در این برهه به رغم همه هوچی گری‌ها در حال اجراست.

این دیپلمات کشورمان همچنین نوشت: نقد کارشناسی و دلسوزانه در حوزه سیاست گذاری و اجرا قابل تشخیص، محترم،‌ راهگشا و همواره مورد استقبال بوده و است؛ اما لجبازی، شخصی سازی، عقده گشایی و انتقام پشت عناوین مقدس ملی یا مذهبی و با ژست‌های خاص، مذموم و سرانجام موجب رسوایی مدعیان است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها