آصفری: افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته‌ای را افزایش می دهد

کد خبر: 1214245

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود، قدرت چانه زنی کشورمان در مذاکرات و عرصه جهانی افزایش می‌یابد.

آصفری: افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه زنی در مذاکرات هسته‌ای را افزایش می دهد

محمدحسن آصفری با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان مرتبط راهبرد «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخابات» را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی خوب، سالم و با مشارکت بالا داشته باشیم، اظهار داشت: باید مهم‌ترین مسئله مورد توجه مسئولان ذیربط افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که در اسفند ماه برگزار می‌شود، باشد.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش و برنامه ریزی کنند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی افزایش پیدا کند، چرا که هر چقدر مشارکت مردم بالاتر برود می‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و قدرت چانه زنی کشورمان را در مذاکرات هسته‌ای و مذاکره با کشورهای جهان افزایش دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی افزایش خواهد داد و سبب ایجاد اتحاد و انسجام بین آحاد مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و همه احزاب و جریانات سیاسی باید پای کار بیایند و تلاش کنند تا میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو افزایش یابد.

آصفری با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید از همه فرصت‌های خود استفاده کنند و گام‌هایی را برای افزایش رضایت مندی مردم بردارند، گفت: باید جلوی گرانی‌های افسارگسیخته گرفته شود، چرا که گرانی‌ها منجر به نارضایتی و گلایه مندی ملت از مسئولان می‌شود. باید مشکلات معیشتی مردم حل شود و ارتباط و سطح تعامل مسئولان با مردم هم لازم است بیشتر شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما کشور خود و نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند و همواره با حضور مقتدرانه خود در صحنه پاسخ محکمی به دشمنان داده و باعث اقتدار نظام در عرصه جهانی شده‌اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها