آصفری: ۸۲ ابر شرکت دولتی صورتحساب مالی ارائه نمی کنند

کد خبر: 1214478

نماینده مردم اراک در مجلس یازدهم از عدم ارائه صورتحساب مالی توسط ۸۲ ابر شرکت دولتی انتقاد کرد و خواستار شفافیت در این حوزه شد.

آصفری: ۸۲  ابر شرکت دولتی صورتحساب مالی ارائه نمی کنند

محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (سه شنبه 22 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی گفت: از میان 380 شرکت دولتی، 82 ابر شرکت دولتی صورتحساب مالی خود را ارائه نمی کنند و متاسفانه این موضوع در بودجه نیز مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس یازدهم اظهار کرد: در راستای ایجاد شفافیت باید صورت های مالی خود را به مجلس و دستگاه های دیگر ارائه کنند، به عنوان مثال شرکت نفت 14.5 درصد از فروش درآمدهای نفتی را در اختیار می گیرد، اما یک برگ سند ارائه نمی شود که این عدد چطور هزینه می شود.

وی با انتقاد از افزایش قیمت خودرو از سوی شورای رقابت افزود: این شورا چه وظیفه ای دارد که هر سه ماه یکبار اجازه می دهد خودروسازان مانند سایپا و ایرانخودرو تولیدات خود را افزایش قیمت دهند؟ چرا مجمع تشخیص جلوی مصوبه مجلس برای واردات خودروهای کارکرده را گرفت که اکنون شاهد چنین وضعی باشیم؟ در سال مهار تورم و رشد تولید، چطور می خواهیم با افزایش قیمت خودرو که بر سایر کالاها نیز تاثیرگذار است، به تحقق این محورها کمک کنیم؟/خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها