نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران:

رژیم صهیونیستی مخالف عادی سازی روابط اعراب با ایران است

کد خبر: 1214672

ناصر ابوشریف گفت: عادی‌سازی روابط ایران و عربستان بر روز قدس سایه انداخته است، بالطبع رژیم صهیونیستی از این نزدیکی و عادی‌سازی روابط، هراس دارد و نگران است.

رژیم صهیونیستی مخالف عادی سازی روابط اعراب با ایران است

به گزارش سایت فردا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران در گفت‌وگو با «صبح نو» درباره روز قدس امسال گفت: «روز قدس امسال با نظم نوین جهانی گره خورده است ااین روز، از روزهای بزرگ در جهان اسلام با موضوع فلسطین است که رهبر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) آن را بنا نهادند. روز قدس امسال مصادف با مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری است که پاسخ قاطعانه‌ای به تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌دهند».

او همچنین مطرح کرد: «عادی‌سازی روابط ایران و عربستان بر روز قدس سایه انداخته است، بالطبع رژیم صهیونیستی از این نزدیکی و عادی‌سازی روابط، هراس دارد و نگران است. نزدیکی روابط ایران و عربستان می‌تواند روز قدس امسال را بیشتر از هر سال دیگر در جهان اسلام، باشکوه‌تر نمایان سازد».

ابوشریف اظهار کرد: «جنگ اوکراین و تغییر در نظم نوین جهانی از دیگر موضوعات تاثیرگذار بر تحولات قدس است، اسرائیل به حالت مرگ رسیده است و با تجاوزاتی که به محور مقاومت در سوریه یا لبنان دارد، می‌خواهد از مسائل داخلی خود دور شود. اما ما برای پاسخ و رودررویی با هرگونه تجاوز به محور مقاومت و چه بسا نمازگزاران مسجدالاقصی آماده‌ایم».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها