رایزنی سناتور آمریکایی و کوهن درباره برنامه هسته‌ای ایران

کد خبر: 1215554

یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی در دیدار با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی علیه توانمندی‌های هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

رایزنی سناتور آمریکایی و کوهن درباره برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش شبکه آی‌۲۴، با وجود این که مقامات ایران تاکید کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران ماهیتی صلح‌آمیز را دنبال می‌کند و تولید و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی و الی کوهن،‌ وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از دیدار با یکدیگر بیانیه‌ای منتشر کردند که در آن مطرح شد: آمریکا و اسراییل نسبت به ممانعت از هسته‌ای شدن ایران، به هر وسیله‌ای، متعهد هستند.

کوهن که رژیمش با دست‌مایه قرار دادن ادعای وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، تا کنون اقدامات خرابکارانه متعددی علیه ایران انجام داده است، گفت: همکاری میان اسراییل و آمریکا امری ضروری برای متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران است. راه ایجاد تغییر در رفتار ایران به کار بستن تحریم‌های اقتصادی و سیاسی سنگین در تمامی حوزه‌هایی است که ایران در آن منافعی دارد، از جمله ایجاد یک تهدید نظامی باورپذیر علیه آن.

ادعاهای واهی مقامات صهیونیستی برای ممانعت از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران در حالی به‌طور مکرر از سوی آن‌ها و غرب علیه  ایران مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی خود تنها دارنده زرادخانه هسته‌ای در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید اما هرگز این مساله را به‌طور رسمی نپذیرفته است. ضمن این که ادعاهای آن ها علیه ایران نیز هرگز به اثبات نرسیده و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز هیچ‌گاه شواهدی دال بر وجود انحراف در فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان به دست نیاورده است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها