منصوری: ‌پتروشیمی گچساران در آستانه بهره‌برداری است

کد خبر: 1217781

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه به تعهدمان برای ساخت یک میلیون مسکن در سال پایداریم، گفت: تمامی ادارات باید در واگذاری زمین به نهضت اقدام ملی مسکن همکاری کنند.

منصوری: ‌پتروشیمی گچساران در آستانه بهره‌برداری است

محسن منصوری صبح امروز در سفر به گچساران و در بازدید از طرح ملی مسکن با اشاره به اینکه موضوع اقدام و نهضت ملی مسکن از دغدغه‌های مهم دولت است، اظهار داشت: به تعهدمان برای ساخت یک میلیون مسکن در سال پایداریم و این مسیر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان گچساران در حوزه اقدام ملی مسکن و در برخی از شهر‌ها از جمله دوگنبدان اقدامات خوبی انجام شده است، ابراز داشت: اما در برخی نقاط از جمله یاسوج به دلیل کمبود زمین عقب‌افتادگی وجود دارد.

‌منصوری تصریح کرد: برای رفع مشکل زمین حتما جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار و اعتبار خرید زمین اختصاص داده خواهد شد و این مشکل به زودی رفع می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: تمامی ادارات باید در واگذاری زمین به نهضت اقدام ملی مسکن همکاری کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طرح 288 واحدی اقدام ملی مسکن گچساران بازدید کردند.

‌پتروشیمی گچساران در آستانه بهره‌برداری است

منصوری همچنین در بازدید از پتروشیمی گچساران اظهار داشت این طرح بزرگ اقتصادی هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدبیر مسئولان و متولیان امر،  در دومین سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: دومین سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نه چندان دور انجام می‌شود.

منصوری این را هم گفت که طراحی، احداث و نصب تجهیزات پتروشیمی گچساران مدیون توان متخصصان داخلی است.

به گزارش تسنیم، پتروشیمی گچساران سالانه یک میلیون و 250 هزار تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بید بلند بهبهان با خط لوله‌ای بطول 95 کیلومتر تامین می‌کند.

محصول مجتمع پتروشیمی گچساران یک‌ میلیون تن اتیلن و نیز 84 هزار تن +C3(برش پروپان و سنگین‌تر) در سال خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری در ادامه سفر 2 روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد، وارد مجتمع پتروشیمی گچساران شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها