حسینی: حضور دولت در مناطق محروم تنها برای دلجویی نیست

کد خبر: 1204394

معاون رئیس جمهور گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی که تعطیل و نیمه تعطیل بوده، احیاء شده است.

حسینی: حضور دولت در مناطق محروم تنها برای دلجویی نیست

معاون رئیس جمهور گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی که تعطیل و نیمه تعطیل بوده، احیاء شده است.

سید محمد حسینی عصر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: انگیزه فوق‌العاده‌ای برای حضور در خراسان جنوبی و ابراز ارادت به علما و مردم این دیار داشتم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به گزارش رئیس جمهور درباره پروژه‌های انجام شده در خراسان جنوبی طی ایام دهه فجر بیان کرد: در یک سال و نیم گذشته دولت نشان داده که عزم او برای خدمت رسانی به مردم جزم است.

همگرایی مطلوب ببین قوای سه گانه

حسینی با تأکید به همراهی خوب دولت و مجلس و به ویژه نمایندگان مردم خراسان جنوبی ادامه داد: همگرایی خوبی بین قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی فضای بسیار خوبی از حیث کار و تلاش و فعالیت وجود دارد که این مسئله به مردم نیز دلگرمی می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از دیرباز نیز علما و بزرگان محور هر شهر و منطقه بودند که زمینه انسجام را در آن خطه به وجود می‌آوردند.

حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این موضوعات نشان می‌دهد که مردم از اصل نظام و انقلاب حمایت کرده و این راهپیمایی بزرگ را به یک رزمایش و مانور قدرت تبدیل کردند.

وی بیان‌کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت و وظیفه مدیران را برای رفع مشکلات دوچندان می‌کند چرا که اصل تحریم‌های دشمن برای فشار بر مردم و فاصله انداختن بین آنان و مدیران و مسئولان بوده است.

حضور دولت در مناطق محروم تنها برای دلجویی نیست

معاون پارلمان رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد، اظهار کرد: حضور دولت در استان‌ها و حتی در مناطق روستایی نه برای دلجویی و تفقد بلکه برای شناسایی مشکلات هر منطقه و رفع آن است.

حسینی بیان‌کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است که این موارد موجب امید بخشی در جامعه می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت به دنبال رفع فقر، محرومیت و فاصله طبقانی است، ادامه‌داد: درباره عدالت محوری در پرداخت حقوق‌ها نیز برنامه‌هایی تدوین شده است تا فاصله نامعقولی در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران وجود نداشته باشد.

تحول دولت در روابط بین‌الملل

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تحول دولت در حوزه روابط بین‌المللی یادآور شد: رئیس جمهور به زودی (طی هفته جاری) به چین سفر خواهد کرد و قبل از آن نیز به تاجیکستان، قطر، عمان و بسیاری از کشورهای همسایه سفر کرده‌اند.

حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت ولایی است، افزود: ولایتمداری و تبعیت از رهبری در بین اعضای دولت سیزدهم یک اعتقاد است و برای اجرای رهنمودهای رهبری برنامه دارند.

وی گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های دولت سیزدهم این است که جلوی فرار مالیاتی را گرفت./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها