اژه ای: اختیاراتم را برای حل مشکلات کردستان به رئیس‌کل دادگستری تفویض می‌کنم

کد خبر: 1218964

رئیس قوه قضائیه گفت: باید مهمترین مشکلات کردستان و دغدغه های مردمی اولویت بندی شود و در این راستا به رئیس کل دادگستری استان تفویض اختیار می شود.

اژه ای: اختیاراتم را برای حل مشکلات کردستان به رئیس‌کل دادگستری تفویض می‌کنم

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای ظهر امروز در جمع نمایندگان اقشار مختلف مردم کردستان در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان از اول انقلاب تاکنون با رشادت به دفع فتنه‌ها پرداخته‌اند و باید بیش از گذشته به آنان خدمت کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان رئیس یک قوه در کشور مسئولیت‌هایی دارم که به نمایندگی از مردم پیگیر امور باشم و پاسخگوی مردم نیز در عرصه‌های مختلف باشیم.

رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: اگر همدل باشیم با همین قوانین و امکانات موجود می‌توانیم موفقیت بیشتری داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: اگر توانایی دولت بیشتر بود و همه ما مدیریت خوبی می‌کردیم و قوانین بهتری داشتیم وضعیت بهتری داشتیم.

وی افزود: هر کدام از ما در مسئولیتی که داریم برای تعالی جامعه تلاش کنیم و همه مدیران عضو شورای اداری استان کردستان باید برای خدمت همه جانبه به مردم این استان تلاش کنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مهمترین مشکلات کردستان و دغدغه‌های مردمی اولویت بندی شود و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد و با بسیج امکانات و نیروها برای حل مشکلات تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: هر اختیاری که در جهت رفع مشکلات مردم کردستان امکان پذیر است در اختیار رئیس کل دادگستری استان قرار داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ترک فعل مدیران نیز باید هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ورود کند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بعضی از مسائل خشن باید سریع رسیدگی شود و قبول داریم که در برخی پرونده‌ها که مربوط به مسائل مهم کشور است باید خارج از نوبت رسیدگی شود./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها