بازدید نایب رئیس مجلس از بیمارستان رجایی گچساران

کد خبر: 1219264

نایب رئیس مجلس به همراه نماینده مردم گچساران و باشت و برخی از مسئولان از بیمارستان شهید رجایی گچساران بازدید کرد.

 بازدید نایب رئیس مجلس از بیمارستان رجایی گچساران

 سعید جاودان سیرت در بازدید علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان شهید رجایی گچساران اظهار کرد: بیمارستان نرگسی را در گذشته جایگزین بیمارستان شهید رجایی عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرسودگی بیمارستان شهید رجایی یکی از دلایل جایگزین شدن بیمارستان نرگسی در گذشته بوده، بیان کرد: ما به مسئولان وزارتخانه گفتیم تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش تعطیلی بیمارستان شهید رجایی و جایگزین شدن نرگسی به جای آن نخواهیم بود، و به جد پیگیر حل این مشکل هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: مردم گچساران هم بیمارستان شهید رجایی را نیاز دارند و هم بیمارستان نرگسی را می خواهند.

جاودان سیرت عنوان کرد: بر اساس بیمارستان نرگسی نیازمند ۳۸۶ الی ۴۰۰ نفر نیرو است.

وی گفت: وزارت بهداشت نیز قول همکاری های لازم را داده است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس نیز در این بازدید با اشاره به این که در آیتده نزدیک مجددا به گچساران سفر خواهم کرد، خاطرنشان کرد: نامه اینکار را نوشته و به من بدهید تا فردا در جلسه ای که با وزیر بهداشت دارم آن را مطرح کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

سیدناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: ما این صورت جلسه را آماده کرده و امضاهای لازم را خواهیم گرفت و آن را به شما ارائه خواهیم داد، در سطح کشور بیمارستان شبیه نرگسی و رجایی وجود داشته که توانستند کد مجزا را دریافت کنند.

 وی بیان کرد: شهید رجایی بیمارستان در قلب گچساران و بیمارستان نرگسی نیز در آخر این شهر قرار دارد، این بیمارستان حق کامل مردم این شهرستان است و اگر در حال حاضر این بیمارستان رجایی را می خواستند احداث کنند باید یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه می کردند.

حسینی پور ادامه داد: ما به جد دنبال گرفتن کد مجزا برای بیگارستان نرگسی هستیم.

به گزارش فارس بیمارستان 140 تخت خوابی نرگسی در آبان ماه سال ۹۹ با وجود آماده نبودن ارائه خدمات به مردم افتتاح شد.

بیمارستان 140 تختخوابی نرگسی در زمینی به مساحت چهار هکتار و زمینی به مساحت 40هزار متر مربع با زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک ساخته شده است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 92 آغاز شده بود.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها