«خانه ملت» به نقل از عضو کمیسیون اقتصادی: دلیل ادامه گرانی بحث مدیریت است

کد خبر: 1219647

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از دلایل اصلی ادامه گرانی‌های اقلام مختلف به ویژه اقلام اساسی مردم به بحث مدیریت مرتبط می‌شود.

«خانه ملت» به نقل از عضو کمیسیون اقتصادی: دلیل ادامه گرانی بحث مدیریت است

اصغر سلیمی  درباره گرانی قیمت شونده‌ها، لبنیات، مرغ و کمیاب شدن قند و شکر، گفت: به‌یقین یکی از دلایل اصلی ادامه گرانی‌های اقلام مختلف به ویژه اقلام اساسی مردم به بحث مدیریت باز می‌گردد، بنابراین دولت باید مسئولیت‌های مهم را در کشور به افراد کاردان، متخصص و پاک دست بدهد اما متاسفانه افرادی که در راس امور اقتصادی قرار گرفته‌اند تجربه و تخصص کافی ندارد به همین دلیل نمی‌توانند سیاست‌گذاری درستی برای کنترل بازار داشته باشند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افراد به دلیل نداشتن علم و تجربه کافی نمی‌توانند برای کشور برنامه کوتاه مدت، بلند مدت و بلند مدت اقتصادی تدوین کنند، همچنین علاوه‌بر این عدم تنظیم بازار سبب شده، قیمت کالاها هر روز بالا و بالاتر رود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در انتخاب و انتصاب مدیران خود تغییر رویه دهد، افزود: دولتمردان باید به میدان آمده و مشکلات و نیازهای اولیه مردم را برطرف کنند، هرچند نباید نقش دلال‌ها در بهم‌ریختگی بازار کالاهای اساسی نادیده گرفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تداوم افزایش قیمت اقلام اساسی سفره مردم را کوچک‌تر از قبل کرده این در حالی است که دولت نه تنها در تنظیم بازار گوشت و مرغ بلکه در حوزه میوه و خشکبار نیز موفق ظاهر نشده است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها