گفت‌وگوی «فردا» با منصور حقیقت پور

بگویند چه فردی ورود لاریجانی به انتخابات را تأیید کرد/ او برنامه‌ای برای انتخابات ندارد

کد خبر: 1219798

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی قصدی برای ورود به انتخابات ندارد.

بگویند چه فردی ورود لاریجانی به انتخابات را تأیید کرد/ او برنامه‌ای برای انتخابات ندارد

گروه سیاسی فردا: در خبرهای امروز آمد که علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادیست که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی آماده کرده و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند و چند تن از نزدیکان او در گفتگوهایی این موضوع را تایید کرده‌اند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره صحت ورود علی لاریجانی به انتخابات مجلس با لیست گفت: ما این خبر را تأیید نمی کنیم چون کل این خبر کذب است. انتظار داریم خبر را واضح بنویسد و شفاف اعلام کند کدام یک از نزدیکان آقای لاریجانی این خبر را تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه لاریجانی برنامه‌ای برای انتخابات ندارد، افزود: چندی پیش موضوع یک افطاری را سوژه کردند و آن را به موضوعات انتخاباتی ربط دادند، حالا هنوز 2 هفته نگذشته که دوباره موضوع ورود آقای لاریجانی به انتخابات را در قالب یک خبر بیان کردند.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی با بیان اینکه آقای لاریجانی قصدی برای ورود به انتخابات ندارد، تأکید کرد: به نظر می رسد برخی رسانه ها توپی درست کردند و می خواهند آن را بین هم پاس دهند. جا دارد آقای لاریجانی از ظرفیت های خودش علیه این فضاسازی های کاذب استفاده کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها