بیانیه ولایتی در محکومیت ترور فرماندهان جنبش جهاد اسلامی

کد خبر: 1220339

علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه و شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم عادی از جمله تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی را به شدت محکوم‌ کرد.

بیانیه ولایتی در محکومیت ترور فرماندهان جنبش جهاد اسلامی

علی اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه و شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم عادی از جمله تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی را به شدت محکوم‌ کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه ولایتی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یُقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً (سوره نساء، آیه 74)

(و هرکس در راه خدا بجنگد و کشته یا پیروز شود، به زودی پاداشی بزرگ به او خواهیم داد.)

خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی یکبار دیگر قد علم کرده است. سران تروریست صهیونیستی برای فرار از بحران‌های داخلی که تمام ابعاد سیاسی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی این رژیم را درگیر کرده است، به کشتار فلسطینیان روی آورده‌اند.

در جدیدترین عملیات تروریستی، دست گنهکار ارتش رژیم صهیوینستی مرتکب جنایتی بزرگ شده و با یورش وحشیانه به غزه، 13 فلسطینی از جمله تعداد زن و کودک و 3 تن از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» را به شهادت رساند.

ترور مردم و مجاهدان فلسطینی که در رأس سیاست‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد، نشانه قدرت نیست بلکه شاهد بزرگی بر شکست و استیصال و فرار از بحران‌های درونی و بیرونی است. رژیم صهیونیستی می‌پندارد که با به شهادت رساندن مردم و مجاهدان فلسطینی، می‌تواند در مسیر مقاومت و مبارزات ضدصهیونیستی مانع ایجاد کند.

شهادت در کام بندگان پرهیزکار و مخلص شیرین و در راه خدا و برای آزادی قدس شریف، آرزوی همیشگی مجاهدان فلسطینی است؛ البته این نمی‌تواند از گناه بزرگ تبهکاران صهیونیستی بکاهد و قطعاً این جنایت اشغالگران تروریست نیز همچون قبل بی‌پاسخ نخواهد ماند. اگرچه رژیم صهیونیستی همچنان اصرار دارد که ابعاد واقعی تلفات خود را پنهان نگه دارد.

هر قطره خونی که از مردم و مجاهدان فلسطینی ریخته شود، بر زمین نمی‌ماند و درخت مقاومت و ایستادگی در فلسطین اشغالی را تنومند می‌کند و آتش خشم ملت فلسطین و سایر گروه‌های مقاومت در منطقه و جهان اسلام و آزادی‌خواهان را شعله‌ورتر می‌سازد.

رژیم اشغالگر قدس در طی سالهای متمادی با ترور هدفمند فرماندهان مقاومت و به شهادت رساندن آنها تصور می کند که شعله های قیام مردمی فلسطین را خاموش می کند، در حالی که با شهادت فرمانده، از هر قطره خون مجاهدان راه خدا هزاران رزمنده جدید متولد خواهد شد وبه طوری که در روند سالهای اخیر شاهد شکوفایی و سیر تکوین انتفاضه فلسطینی هستیم. در این رخدادها نه تنها قیام مردم به پا خواسته فلسطین نرفت، بلکه روز به روز درخت آن تناور، بالنده و تأثیرگذار تر شد و سیر تکاملی چنین روندی اضمحلال و فروپاشی رژیم جعلی را سرعت خواهد بخشید و درخت پیروزی نهایی را نوید بخش خواهد بود.

  رژیم کودک کش بداند که با ترور فلسطینیان، لحظه ای خلل و توقف در راهی که برای نابودی این رژیم از درون فلسطین اشغالی گشوده شده و هر لحظه بر دامنه و عمق آن افزوده می‌شود، به وجود نخواهد آمد. رژیم صهیونیستی محکوم به فنا است و به حول و قوه الهی و با استمرار جهاد و شهادت که با ارتقای توانمندی‌های نظامی و دفاعی گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی همراه است، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم بود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی شهادت تعدادی از مردم مبارز فلسطین در غزه از جمله سه تن از فرماندهان جهاد اسلامی را به ملت و مجاهدان فلسطینی به ویژه جوانان فداکار و سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی شخصیت ها، نخبگان، رهبران، گروه ها و احزاب، جریان های سیاسی، مردم مسلمان و آزادی خواه و عدالت جویان، دولت ها، سازمان کنفرانس اسلامی، سازمان ملل و جامعه جهانی می خواهد ضمن محکومیت بدون قید و شرط رژیم سفاک با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

علی اکبر ولایتی

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها