بیش از ۴۰ نماینده کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

کد خبر: 1220912

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: تاکنون بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان برای تصدی کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس رایزنی‌های خود را آغاز کردند.

بیش از ۴۰ نماینده کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

سلمان اسحاقی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، اظهار داشت: قرار است اوایل خرداد اعضای هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم مجلس یازدهم انتخاب شوند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد نمایندگان متقاضی برای حضور در انتخابات هیئت رئیسه مجلس به ویژه برای دبیری و کارپردازی هیئت رئیسه مجلس زیاد است.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعاتی که تاکنون گرفتم، بیش از ۴۰ نفر از نمایندگان برای تصدی کرسی‌های هیئت رئیسه مجلس رایزنی‌های خود را آغاز کردند. توصیه بنده به همکارانم آن است که به تصمیم و رأی‌گیری فراکسیون اکثریت مجلس درباره انتخاب اعضای هیئت رئیسه و به ویژه رئیس مجلس پایبند باشند. البته سال گذشته مرتضی آقاتهرانی و الیاس نادران با محمدباقر قالیباف برای تصدی کرسی ریاست مجلس رقابت کردند که این دو رقیب قالیباف عضو فراکسیون اکثریت مجلس نبودند.

وی در ادامه توصیه‌هایی به اعضای هیئت رئیسه مجلس کرد و گفت: از آنجایی که امسال سال آخر مجلس و در آستانه انتخابات هستیم، هیئت رئیسه نباید اجازه دهد نمایندگان درگیر حواشی انتخابات و فضای القا شده انتخابات شوند. به هیچ وجه نباید در پیگیری مطالبات و حقوق مردم تعللی ایجاد شود. اگر در سه سال گذشته هیئت رئیسه مجلس یکسری وظایف بر عهده داشت، امسال رسالت مهم دیگری دارد مبنی بر اینکه نباید اجازه دهد نمایندگان درگیر حواشی انتخابات شوند.

اسحاقی تاکید کرد: علاوه بر این لازم است هیئت رئیسه مجلس از نمایندگان و کیان مجلس صیانت کند، چرا که در چند ماه اخیر دیدیم متأسفانه شبهات غلطی علیه مجلس ایجاد شد و هیئت رئیسه باید بتواند به معنای واقعی شبهات را برطرف کند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها