وزیر راه و شهرسازی عازم امارات شد

کد خبر: 1221112

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با دعوت رسمی وزیر انرژی و زیرساخت کشور امارات عازم ابوظبی شد.

 وزیر راه و شهرسازی عازم امارات شد

مهرداد بذرپاش در  این‌باره اظهار کرد: امارات کشوری است که  مبادلات تجاری بسیاری دارد و جزء سه کشور اصلی است که با ایران مراودات تجاری قابل توجهی دارد و امیدواریم تعامل ارزنده ای را در سطح دو دولت برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که به‌دنبال آن هستیم تا در حوزه کمیسیون مشترک فعالیت را بیش‌ از پیش ادامه دهیم،، افزود: امروز هفدهمین رویداد بین المللی راه آهن خاورمیانه است که در این راستا مقامات مربوط و وزرای حمل‌ونقل منطقه و خاورمیانه حضور دارند و فرصت مغتنمی است که مذاکرات دوجانبه ای میان ایران و امارات شکل بگیرد.

رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات اظهار کرد: این سفر به دعوت وزیر انرژی و زیرساخت کشور امارات انجام می‌شود و با توجه به وجود ظرفیت‌های کریدوری، ظرفیت های بندری و ظرفیت های ریلی کشور ایران بستر قابل توجهی‌برای سرمایه گذاری این کشور فراهم است.

بذرپاش تصریح کرد:  همچنین سرمایه گذاران اماراتی نیز علاقه و پیشنهادات زیادی برای سرمایه گذاری در این بخش دارند و با توجه به اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی از اصول و سیاست‌های اقتصادی دولت است، تلاش می‌شود در این اجلاس ظرفیت‌های اقتصادی ایران را تبیین کنیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها