سردار پاکپور: ‌محرومیت‌زدایی را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم

کد خبر: 1221521

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ‌در مقابل عناصر و ‌گروهک‌های تروریستی که می‌خواهند در امنیت ما خدشه وارد کنند، محکم ایستاده‌ایم.‌

سردار پاکپور: ‌محرومیت‌زدایی را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به روند تامین امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: مولفه‌های زیادی از جمله اقدامات مردم‌یاری در تامین امنیت و عمق‌بخشی به امنیت تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات مردم‌یاری امنیت را پایدارتر خواهد کرد، گفت: در کنار این رسالت، تامین امنیت پایدار را برای حفظ امنیت و آرامش مردم دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: علاوه‌بر اینکه در مقابل عناصر و گروهک‌های تروریستی که می‌خواهند در امنیت ما خدشه وارد کنند، ایستاده و اقدامات عملیاتی را انجام داده و همواره در کنار مردم هستیم.

وی با بیان اینکه سپاه همواره دغدغه مردم را داشته و با اقدامات مردم‌یاری دنبال رفع مشکلات آنان هستیم، افزود: همیشه در همه مناطق عملیاتی و مناطقی که مسئولیت تامین امنیت آن به سپاه واگذار شده و مناطق محروم همچون سیستان و بلوچستان که محرومیت بالاست، محرومیت‌زدایی را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم.

سردار پاکپور با یادآوری اینکه اقدامات محرومیت‌زدایی تاثیر اساسی در تامین امنیت مناطق مرزی دارد; ابراز داشت: همچنان نوکر مردم هستیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها