تعهد دولت عراق برای اخراج گروهک‌های تروریستی

کد خبر: 1222045

در پی برخی اقدامات ‌گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران‌، توافق‌نامه‌ای با دولت عراق صورت گرفت‌ و آنها متعهد شدند که ‌گروهک‌های تروریستی را خلع سلاح و از کشورشان ‌بیرون کنند.‌

تعهد دولت عراق برای اخراج گروهک‌های تروریستی

 فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت عراق متعهد شده است که گروهک‌های تروریستی را خلع‌سلاح و از کشورشان بیرون کنند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات دشمنان به‌ویژه برخی گروهک‌های تروریستی در مرزهای غربی ایران ‌اظهار داشت: ‌در همین راستا، توافق‌نامه‌ای با دولت عراق صورت گرفته است و آنها متعهد شدند که ‌گروهک‌های تروریستی را خلع‌سلاح و از کشورشان ‌بیرون کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما منتظریم دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر این‌صورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه‌ خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که "فرصت سپاه به عراق چند ماه و یا روز است؟" افزود: فرصت مشخص داده شده که خود دولت عراق می‌داند.

سردار پاکپور درباره وضعیت امنیتی مرزهای کشورمان نیز عنوان کرد:  خوشبختانه امنیت مطلوب و پایدار در سراسر کشور به‌ویژه مناطق مرزی برقرار است و هیچ مشکلی نداریم.

گفتنی است؛ سال گذشته و در مرحله قبل و عملیات «ربیع»، موشک‌های نقطه‌زن سپاه مقرهای گروهک‌های متعدد تجزیه‌طلب تروریستی در شمال عراق را هدف قرار داد./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها